“Twee dagen op een rij”
Beoordeling van Gulliver Tree

Gulliver Tree
Geclassificeerd als nr. 4 van 26 Koffie en thee in Brugge
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede taartjes, simpel ontbijt.
De eerste dag hadden wij hier twee koffie en twee taartjes. Dit alles was lekker. Los van dit was het ook een fijne plek om te zitten. Deze dag geven wij dan ook vier sterren.
De volgende kwamen wij smachtend naar meer terug voor een ontbijt. De kaart voor dit ontbijt was onduidelijk dus de serveerster probeerde het duidelijk te maken, probeerde... Het bleef een onduidelijke gedoe. Uiteindelijk hadden we twee broodmanden besteld, maar kregen twee croissantjes en drie kleine boterhammen. Het beleg moesten we verderop in de zaak pakken. Hier stonden wat potjes jam en een pot Nutella. Dit voelde wat onwennig en ongemakkelijk. Deze dag krijgt dan ook twee sterren. Dit maakt het gemiddelde drie sterren.

Datum van bezoek: oktober 2018

6 oktober 2018 beoordeeld

Een zeer verzorgd ontbijt, met voor mezelf een zeer goede doppio.
Bij de flat white ging iets mis, mogelijk temperatuur van de melk te hoog voor het geheel.
Het ontbijt op zich was niets op aan te merken, zeer verzorgd en lekker

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig scandinavisch kader. Ruim assortiment aan koffie en thee. En heerlijk zelfgemaakte taarten. Wij komen hier zeer graag, het stelt dan ook nooit teleur! Ook de ontbijt- en lunchformule zien er goed uit. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
5 augustus 2018 beoordeeld

Ongelooflijk gezellige plek om te genieten van een heerlijk stukje verse taart en koffie. De bediening is zeer vriendelijk en verzorgd. Een aanrader van formaat!

Datum van bezoek: augustus 2018
12 juni 2018 beoordeeld

Lekker ontspannen bij een heerlijk ontbijt.
De Scandinavische sfeer voelt huiselijk aan en laat je ten top genieten!

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Gulliver Tree bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Gulliver Tree geweest? Deel je ervaringen!