“Aangename verposing”
Beoordeling van Gulliver Tree

Gulliver Tree
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Koffie en thee in Brugge
22 december 2017 beoordeeld

Loop in Brugge iets verder dan de markt. Dan vindt je gezellige en kleine horecazaakjes met vriendelijk personeel. Ook bij The Gulliver Tree is het aangenaam toeven. Een uitstekend adresje voor koffie, thee en een heerlijke lunch. Hier maken ze heerlijke soep en salades met seizoengroenten. Geen standaard opgemaakt bord maar gewoon hun eigen creatie. Fantastisch!

10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helemaal geweldig dit zaakje. Net om de hoek van de markt zit je tussen met name locals.
Veel thee variaties die op een leuke manier worden geserveerd. Eigen theepotje, diverse soorten suikertjes, zelfgemaakt blokje cake. Helemaal super.
Daarbij namen wij een stukje citroentaart. Wow, Wow, wow. Een bom aan citroensmaak en heerlijk luchtig.

Kom hier lekker tot rust en geniet!

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met 2 vrienden kwam ik hier op een zaterdagmorgen iets drinken. We werden meteen aangesproken door de bediening (vriendelijk jong meisje).

Er is zeer veel keuze tussen zowel melk, chocomelk, koffie, thee, koude dranken ... Ik koos een gulliver cappuccino afgewerkt met een beetje chocolade (€3,80). Daarnaast had ik ook een bordje met gebakjes (€6) gedeeld met 3 (er ligt redelijk veel op, dus bestel zo'n bordje niet voor 1 persoon).

Gezellige plaats om te zitten in het hartje van Brugge. En de bediening is suuuuper vriendelijk, wat alles nog beter maakt ;-).

Hier kom ik vaker in de toekomst!

30 oktober 2017 beoordeeld

gezellig plekje waar je heel lekkere thee (en koffie) kunt drinken. huisgemaakte taarten en s'middags soep & slaatje (nog niet geproefd)

11 juni 2017 beoordeeld

De koffie is er super lekker! De mensen die er werken zijn er enorm vriendelijk. De zelfgemaakte ice tea is zeker aan te raden op warme zomerdagen

Reizigers die Gulliver Tree bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Gulliver Tree geweest? Deel je ervaringen!