“Heerlijk gegeten in een fijne sfeer”
Beoordeling van 't Huiskombuis

't Huiskombuis
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 18 van 818 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: de vermelde uren zijn de openingsuren van de keuken aandacht voor gluten en lactose intoleranties internationale keuken en grill
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurant buiten de toeristische drukte.
Heerlijk gegeten met lekkere invloeden van Zuid-Afrika.
Lams bobotie en Kingclip was heerlijk bereid.
Vrolijke, amicale bediening met een heerlijk gevoel voor humor.
Een echte aanrader om wat anders te eten dan het toeristische voedsel

Datum van bezoek: april 2019

10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben er al meermaals gaan eten en elke keer voeren de smaken en geuren mij naar het mooie land Zuid-Afrika. Een échte aanrader als je eens een andere keuken wil ontdekken en vooral als je verse maaltijden vol met smaak wil proeven!

Datum van bezoek: maart 2019
14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hij nam de beef sosatie,zij een fruitige kingclipvis, een Afrikaans diner,gezellig met ons twee... it all started with a kiss...

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig en toch lekker eten.
Deze zaak met Zuid Afrikaanse toets is een aangename plek om te lunchen of dineren.
Het eten is lekker klaargemaakt en de bediening is vriendelijk en aangenaam. Een tafeltje bijschuiven is zo geregeld.
Echt gastvrij!

Datum van bezoek: februari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super enthousiast ontvangen door de eigenaar en heerlijk gegeten! Wij zoeken eigenlijk altijd leuke restaurantjes via trip advisor en kwamen zo in de 1e instantie op een ander restaurantje maar deze was volgeboekt.
Dit restaurant is echt een aanrader en zou veel hoger in de lijst moeten staan!!!!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die 't Huiskombuis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Huiskombuis geweest? Deel je ervaringen!