“Morantisch tafelen op Valentijnsdag”
Beoordeling van 't Huiskombuis

't Huiskombuis
Geclassificeerd als nr. 19 van 804 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: de vermelde uren zijn de openingsuren van de keuken aandacht voor gluten en lactose intoleranties internationale keuken en grill
14 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hij nam de beef sosatie,zij een fruitige kingclipvis, een Afrikaans diner,gezellig met ons twee... it all started with a kiss...

Datum van bezoek: februari 2019

1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig en toch lekker eten.
Deze zaak met Zuid Afrikaanse toets is een aangename plek om te lunchen of dineren.
Het eten is lekker klaargemaakt en de bediening is vriendelijk en aangenaam. Een tafeltje bijschuiven is zo geregeld.
Echt gastvrij!

Datum van bezoek: februari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super enthousiast ontvangen door de eigenaar en heerlijk gegeten! Wij zoeken eigenlijk altijd leuke restaurantjes via trip advisor en kwamen zo in de 1e instantie op een ander restaurantje maar deze was volgeboekt.
Dit restaurant is echt een aanrader en zou veel hoger in de lijst moeten staan!!!!

Datum van bezoek: januari 2019
28 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie plan B, maar had plan A moeten zijn. Het eten rook heerlijk, zag er heerlijk uit en smaakte voortreffelijk. Qua prijs/kwaliteit helemaal prima. Ober heeft een beetje op een sarcastische wijze van bedienen maar dat maakte het voor ons een leuke gastheer. Wij waren verbaasd dat dit alles er niet voor zorgde dat het restaurant niet afgeladen vol zat. Mochten we weer in de buurt van Brugge zijn dan komen we zeker terug

Datum van bezoek: december 2018
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, unieke maaltijden. Wij vonden wel dat de ober wat te aanwezig was in ons gezelschap.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die 't Huiskombuis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Huiskombuis geweest? Deel je ervaringen!