“Bijzonder gegeten!!”
Beoordeling van 't Huiskombuis

't Huiskombuis
Geclassificeerd als nr. 20 van 799 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: de vermelde uren zijn de openingsuren van de keuken aandacht voor gluten en lactose intoleranties internationale keuken en grill
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Super enthousiast ontvangen door de eigenaar en heerlijk gegeten! Wij zoeken eigenlijk altijd leuke restaurantjes via trip advisor en kwamen zo in de 1e instantie op een ander restaurantje maar deze was volgeboekt.
Dit restaurant is echt een aanrader en zou veel hoger in de lijst moeten staan!!!!

Datum van bezoek: januari 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie plan B, maar had plan A moeten zijn. Het eten rook heerlijk, zag er heerlijk uit en smaakte voortreffelijk. Qua prijs/kwaliteit helemaal prima. Ober heeft een beetje op een sarcastische wijze van bedienen maar dat maakte het voor ons een leuke gastheer. Wij waren verbaasd dat dit alles er niet voor zorgde dat het restaurant niet afgeladen vol zat. Mochten we weer in de buurt van Brugge zijn dan komen we zeker terug

Datum van bezoek: december 2018
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten, unieke maaltijden. Wij vonden wel dat de ober wat te aanwezig was in ons gezelschap.

Datum van bezoek: september 2018
15 juli 2018 beoordeeld

Handige ligging tegen de Kruispoort van Brugge. Voor ons als (rand)Bruggeling op wandelafstand. Op een warme zomeravond ontvangen op het gezellige buitenterras achteraan. Speciale humor van de gastheer, niet voor tante nonnekes, maar perfect op ons lijf geschreven.
Uitgebreide menukaart. Veel herkenbare zaken uit onze recente reis naar Zuid Afrika, licht Vlaams bijgekleurd. Lekkere Afrikaanse wijntjes, maar ook plaats voor de plaatselijke bieren van Fort Lapin.
Gastheer denkt mee voor mensen die bepaalde allergieën hebben voor etenswaren, maar vraagt begrijpelijk wel deze in het vervolg te vermelden zodat de keuken er rekening mee kan houden.
Het 'volstruis potjie' was heerlijk, ook de 'boboti lam' en de kip aan het spies.
De desserts zijn wat aan de dure kant (vandaar net geen 5/5), maar niemand is verplicht deze te bestellen.
Zeker een plaats om terug te keren met vrienden!

Datum van bezoek: juli 2018
9 juli 2018 beoordeeld

Het restaurant is gelegen in een rustige buurt.
Vriendelijke ontvangst, losse sfeer.
Ingesloten maar aangenaam terras.
Mosselen Ysterfontein waren zeer lekker. De uitbater houdt rekening met de wensen, omdat ik niet van koriander hou werd er geen extra opgedaan. De struisvogelburger was ook zeer smaakvol. Eerlijke keuken, verse producten. Zuid-Afrikaans maar toegankelijk.
Heel vriendelijke maar ietwat speciale baas (in de positieve zin).
Aangename ontdekking.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die 't Huiskombuis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Huiskombuis geweest? Deel je ervaringen!