“Lekker Suid Afrikaans”
Beoordeling van 't Huiskombuis

't Huiskombuis
Geclassificeerd als nr. 20 van 796 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: de vermelde uren zijn de openingsuren van de keuken aandacht voor gluten en lactose intoleranties internationale keuken en grill
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. Zelfgemaakte billtong bij Zuid-Afrikaans wit wijntje. Heerlijke Afrikaanse spies met zoete aardappelfrietjes en lekker stoofpotje van struis. Ook de desserts ( Amarula milkshake en gebakken banaan) heeeel lekker. Zeker een aanrader. Fijne bediening en zeer vriendelijke uitbaters,

Datum van bezoek: juni 2018

20 juni 2018 beoordeeld

Zalige avond op 'n gezellig terras. Hamburger van kip, struisvogel, lamsvlees is zeker een aanrader! Ook in take away!

Datum van bezoek: juni 2018
21 mei 2018 beoordeeld

Gezellige sfeer, genieten van bijzondere smaken. Vriendelijke ontvangst met uitleg over de gerechten, dit wordt ons restaurant als we naar Brugge komen. Een aanrader om te reserveren indien je in de buurt bent.

21 mei 2018 beoordeeld

Ik bestelde een groot aantal boerewors voor mijn braai. Mooi en correct hygiënisch verpakt, snelle en goeie service. Lekkere boerewors en ook de biltong was toppie !

14 mei 2018 beoordeeld

Het restaurantje ziet er gezellig uit, het straalt de sfeer van Afrika uit. Het eten was verrassend lekker. Heerlijke wijn erbij. Super gastvrije bediening met een grapje erbij.
Een erg gezellig avondje met heerlijk eten!

Reizigers die 't Huiskombuis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 't Huiskombuis geweest? Deel je ervaringen!