“HEEEEEEERLIJK GEGETEN”

't Huiskombuis
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 26 van 740 Restaurants in Brugge
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: de vermelde uren zijn de openingsuren van de keuken aandacht voor gluten en lactose intoleranties internationale keuken en grill
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

OMG, WAT EEN HEERLIJKE AVOND HEBBEN WE GEHAD!!!! HUIS KOMBUIS IN BRUGGE, LANGESTRAAT 136 IS ECHT "THE PLACE TO BE" South African food op zijn best! We zijn hier verwend van apero tot dessert. Elke gang was een streling voor de smaakpapillen. We hadden samosa als voorgerecht, hamburger van struisvogel als hoofdgerecht en melktert voor dessert. Bij de apero had Ann ons verwend met een bordje huisgemaakte billyong. De wijnen waren een trip door Zuid Africa! Een aanrader voor iedereen die van het leven houdt

Datum van bezoek: mei 2018

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier komen eten met enkele vrienden. Voor mij was het de eerste keer dat Afrikaans had geproefd. En het heeft me enorm bevallen! Als je niet weet wat nemen, laat je dan inspireren of verrassen. Personeel is ook supervriendelijk. Wij zijn warm verwelkomd geweest. Je kan zien dat ze dit met passie doen. Wij komen hier zeker nog terug.

24 april 2018 beoordeeld

Een kwinkslag van de chef verwelkomt je. Gezellig interieur waar het laatste assisenproces besproken wordt. Franse keuken met een Zuid-Afrikaans tintje (voornamelijk qua wijn en vlees). Zorgvuldige presentatie op uw bord met alleen verse produkten. Ik zag er klanten die speciaal van Brussel naar hier afzakken. Onze oud-kolonialen zouden hier graag gezeten hebben ...

23 april 2018 beoordeeld

Een klein maar sfeervol restaurant. Leuke bediening. Eens iets anders dan onze klassiekers en niet zomaar Zuid-Afrikaans....... wel Top!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk de echte Zuid-Afrikaanse keuken in België. Er is voor elk wat wils en alles is even lekker. We waren zo onder de indruk zaterdag avond dat we de volgende dag teruggegaan zijn om te lunchen. Botermarkt vlees, traditionele bobotie, heerlijke stoofpotjes en de desserts maakten het helemaal af. Wij komen zeker terug! Ondanks het feit dat er ook vlaamse gerechten tussenstaan zou ik iedereen aanraden om ervan te profiteren en eens te proeven van Zuid-Afrika. Het is de moeite! Vriendelijke bediening en joviale eigenaar. Wij zijn fan.

Reizigers die 't Huiskombuis bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In 't Huiskombuis geweest? Deel je ervaringen!