“Lekkerste wafels hartje Brugge”
Beoordeling van Lizzies Wafels

Lizzies Wafels
Geclassificeerd als nr. 8 van 52 Dessert in Brugge
Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Beschrijving: EXTRA LARGE HUISGEBAKKEN WAFELS
3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit zijn de lekkerste wafels pal in het hart van Brugge! Lekkere grote wafels, niet de kleintjes die je in een alledaags restaurant kan verkrijgen. Vers gemaakte wafels!
Een gezellig plekje om er tussen het shoppen door eens te zitten en een wafel te eten! Het kan er helaas ook erg druk zijn met dat er niet zo heel veel plaatsen beschikbaar zijn. Dit is ook het enigste nadeel dat bij het mooie weer niet veel tafels beschikbaar zijn om lekker onder de zonnestralen buiten te zitten.
Dat zijn de enige minpunten die ik kan opnoemen.

Topbediening en gaat wel snel!

Datum van bezoek: september 2018

11 september 2018 beoordeeld

Het is lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik was een beoordeling aan het schrijven voor een ander restaurant in Brugge waardoor mijn oog op lizzies viel.
Ik kwam hier een aantal jaar geleden geregeld met mijn ouders en het was altijd super lekker.
Tot binnenkort hopelijk weer eens!

Datum van bezoek: december 2017
31 juli 2018 beoordeeld

Heerlijke wafels op een boogscheut van de Grote markt van Brugge. Super vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Bij elk bezoek aan Brugge gaan wij steevast daar eens langs.

Datum van bezoek: juli 2018
28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader in Brugge! De lekkerste en luchtigste wafel die ik ooit heb gegeten. Ook leuke theesoorten en andere drankjes. Bediening echt hartelijk en zorgzaam.

Datum van bezoek: juni 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super goede wafels met super verse aardbeien. Heerlijke witte chocolademelk! We werden ook nog super snel geholpen.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Lizzies Wafels bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Lizzies Wafels geweest? Deel je ervaringen!