“Moet je even gezien hebben”
Beoordeling van 2be

2be
Geclassificeerd als nr. 35 van 737 Restaurants in Brugge
23 december 2019 beoordeeld

een ervaring als je van bier houdt.
ondanks drukte konden we een plekje buiten op verwarmd terras vinden.

Datum van bezoek: december 2019

10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goeie sfeer, erg mooi verlicht en lekker met warme lampen en vuur!

Bier is erg veel keuze en er zijn leuke opties bv. 4 bier + snack voor 10,-

Aanrader

Datum van bezoek: december 2019
12 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn gevoel meer een trekpleister zodat je wat bij hun in de winkel komt kopen. Viel mij erg tegen.

Datum van bezoek: november 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Gezellig terras,
Mogelijkheid om verschillende bieren te leren kennen oa eentje met Coco’s smaak en aroma wat ik nooit gezien had. Ook enkele gekende op vat

Datum van bezoek: juli 2019
22 juli 2019 beoordeeld

Het is een mooie stad maar het is er erg druk. Ook bij de beerwall was het dringen, met enig geluk kregen we een tafeltje. Keuze aan bier was beperkt. Wel enkele aparte bieren erbij. Onze verwachting werd hier niet waar, niet gezellig te veel gericht op puur omzet. Wellicht ook het tijdstip dat we er waren speelt daarin in mee. Goed weer, vroeg in het seizoen, en in de namiddag als de temepratuur nog goed is..
Advies: als je ff gezellig rustig wilt zitten en proeven kies dan goed je tijdstip

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die 2be bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In 2be geweest? Deel je ervaringen!