“Gezellig etentje met collega's op donderdagavond. De mama ;)”
Beoordeling van Locàle by Kok au Vin

Locàle by Kok au Vin
Geclassificeerd als nr. 47 van 769 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 25 - € 75
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 weken geleden beoordeeld

Mega lekker gegeten, zoveel smaak in "alle" gerechten! Echt TOP!!
Zeer, zeer vriendelijke bediening met uitstekende uitleg van elk gerechtje!
Prijs/kwaliteit; enorm goed!!! BEDANKT!!! We komen zeker nog terug en zorgen voor een goede mond op mond reclame!!
Grts EW

Datum van bezoek: juni 2024

8 juni 2024 beoordeeld

Zeer aangename en goede service mogen ontvangen tijdens ons bezoek! Het is een heel gezellig en zeker een aanrader voor culinaire ervaringen!

Datum van bezoek: juni 2024
21 mei 2024 beoordeeld

Heel gezellig restaurant , losse sfeer , concept heel leuk , to share ,lekkere kruiding van de gerechten , klassiekers met een lekkere verrassende twist .

Datum van bezoek: mei 2024
12 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ervaring in ons eigen Brugge. Vlotte rustige bediening. Geen stress gevoel. Eerlijke producten voor eerlijke prijs. Zeker te herdoen. Al een tijdje geleden dat we zo aangenaam, rustig, relax, goed, smakelijk gegeten hebben. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2024
21 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in dit gezellige restaurant. We werden hartelijk verwelkomd door de gastheer. Na wat uitleg over het concept kozen we voor 3 gerechten to share. Het is de bedoeling om 3 tot 4 gerechten te kiezen maar de gastheer gaf geen enkele druk om er toch 4 te nemen. De gerechten waren heel erg lekker klaargemaakt, het was werkelijk smullen. Men werkt hier met vooral locale producten en leveranciers wat we erg appreciëren. We hadden nog zin in een lekker dessert maar we zijn niet echt grote eters dus dat lukte niet meer.
Bedankt voor deze leuke ervaring, we raden dit restaurant met stip aan.
We willen ook nog een vermelding maken over de sympathieke jongedame die ons zeer vriendelijk en beleefd aan tafel bediende.

Datum van bezoek: maart 2024

Reizigers die Locàle by Kok au Vin bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Locàle by Kok au Vin geweest? Deel je ervaringen!