“Aangename ontdekking!”

Prijsklasse: € 25 - € 75
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Heel gezellig restaurant , losse sfeer , concept heel leuk , to share ,lekkere kruiding van de gerechten , klassiekers met een lekkere verrassende twist .

Datum van bezoek: mei 2024

12 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ervaring in ons eigen Brugge. Vlotte rustige bediening. Geen stress gevoel. Eerlijke producten voor eerlijke prijs. Zeker te herdoen. Al een tijdje geleden dat we zo aangenaam, rustig, relax, goed, smakelijk gegeten hebben. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2024
21 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten in dit gezellige restaurant. We werden hartelijk verwelkomd door de gastheer. Na wat uitleg over het concept kozen we voor 3 gerechten to share. Het is de bedoeling om 3 tot 4 gerechten te kiezen maar de gastheer gaf geen enkele druk om er toch 4 te nemen. De gerechten waren heel erg lekker klaargemaakt, het was werkelijk smullen. Men werkt hier met vooral locale producten en leveranciers wat we erg appreciëren. We hadden nog zin in een lekker dessert maar we zijn niet echt grote eters dus dat lukte niet meer.
Bedankt voor deze leuke ervaring, we raden dit restaurant met stip aan.
We willen ook nog een vermelding maken over de sympathieke jongedame die ons zeer vriendelijk en beleefd aan tafel bediende.

Datum van bezoek: maart 2024
15 november 2023 beoordeeld

Lekker maar niet speciaal (hadden er net iets meer van verwacht). Porties ruim genoeg.
Vriendelijke personeel.

Datum van bezoek: november 2023
16 oktober 2023 beoordeeld

Restaurant die deelneemt aan JKG, de ontvangst was vriendelijk, de uitleg over de gerechten was ook fijn. Het eten ook lekker.
Sharing was voor ons iets nieuws, en persoonlijk ligt het ons wel maar er was voor ons wel een afknapper aan verbonden.

Wij hadden 2 voorgerechtjes en 1 hoofdgerecht om te delen met zijn tweetjes.
Wij vonden de porties voor sharing dan echter wel heel klein, we bleven steeds op onze honger zitten, en dat verwachten wij niet als je uiteindelijk iets meer dan €130 betaald.
Wij hebben uiteindelijk nog iets klein gaan eten in de binnenstad..
Dat maakt het voor ons wel een domper. We weten dat je uiteraard iets meer betaald dan in andere restaurants, maar niet dat je met honger van tafel gaat.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
jurgen aerts, Eigenaar van Locàle by Kok au Vin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2023

Hi Ian, jammer dit te lezen.
Mag je ook altijd bij het afrekenen even vermelden. Daarom vragen we ook altijd of alles in orde was. Porties zijn voor iedereen hetzelfde en is de eerste keer dat daar iemand een opmerking over maakt bij JKG. Wel niet vergeten te melden dat dit allemaal met passende dranken wordt geserveerd. Maar we zullen het intern bespreken. Hartelijk dank voor je feedback en jullie bezoek.
Mvg Jürgen Aerts

Reizigers die Locàle by Kok au Vin bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Locàle by Kok au Vin geweest? Deel je ervaringen!