“Lekker maar niet speciaal”
Beoordeling van Locàle by Kok au Vin

Locàle by Kok au Vin
Geclassificeerd als nr. 47 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 25 - € 75
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
15 november 2023 beoordeeld

Lekker maar niet speciaal (hadden er net iets meer van verwacht). Porties ruim genoeg.
Vriendelijke personeel.

Datum van bezoek: november 2023
    • Sfeer

16 oktober 2023 beoordeeld

Restaurant die deelneemt aan JKG, de ontvangst was vriendelijk, de uitleg over de gerechten was ook fijn. Het eten ook lekker.
Sharing was voor ons iets nieuws, en persoonlijk ligt het ons wel maar er was voor ons wel een afknapper aan verbonden.

Wij hadden 2 voorgerechtjes en 1 hoofdgerecht om te delen met zijn tweetjes.
Wij vonden de porties voor sharing dan echter wel heel klein, we bleven steeds op onze honger zitten, en dat verwachten wij niet als je uiteindelijk iets meer dan €130 betaald.
Wij hebben uiteindelijk nog iets klein gaan eten in de binnenstad..
Dat maakt het voor ons wel een domper. We weten dat je uiteraard iets meer betaald dan in andere restaurants, maar niet dat je met honger van tafel gaat.

Datum van bezoek: oktober 2023
    • Sfeer
jurgen aerts, Eigenaar van Locàle by Kok au Vin, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2023

Hi Ian, jammer dit te lezen.
Mag je ook altijd bij het afrekenen even vermelden. Daarom vragen we ook altijd of alles in orde was. Porties zijn voor iedereen hetzelfde en is de eerste keer dat daar iemand een opmerking over maakt bij JKG. Wel niet vergeten te melden dat dit allemaal met passende dranken wordt geserveerd. Maar we zullen het intern bespreken. Hartelijk dank voor je feedback en jullie bezoek.
Mvg Jürgen Aerts

16 juli 2023 beoordeeld

Met vrienden gingen wij voor het eerst naar deze mooie plek. Vanaf minuut één tot op het einde werden wij zeer gastvrij ontvangen en bediend. Vanaf het eerste gerecht tot het laatste werden wij verbluffend verrast. Heel lekker en prachtig gepresenteerd. Er werd zelfs tot in de puntjes rekening gehouden met mijn allergie, waarvoor ik heel dankbaar ben. L'ocàle is een echte aanrader met een topchef in de keuken en toffe mensen in de zaal. Gewoon DOEN! Wij gaan zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2023
16 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het begon al goed omdat we teruggebeld werden door het restaurant: er kon toch een plekje voor ons gemaakt kon worden en waren van harte welkom. En dat klopte! Gastvrije ontvangst, super lekker shared dining, humorvol, relaxte sfeer, zeer klantvriendelijk, kortom: Aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2022
30 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi concept om gerechten te delen - want zeg nou zelf, je wil toch eigenlijk wel meer proeven dan alleen ‘je eigen’ gerecht… slim dus en leuk! Maar vooral ook erg lekker: mooie verse en regionale producten - verrassende smaakcombinaties: too! Niet te veel gerechten, maar voor elk wat wils.
Een erg aangename verassing van het vroegere ‘Kok au Vin’, nu Locale.

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Locàle by Kok au Vin bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Locàle by Kok au Vin geweest? Deel je ervaringen!