“Bistro waar je lekker kan eten voor een redelijke prijs”
Beoordeling van Bistro De Schilder

Bistro De Schilder
Geclassificeerd als nr. 175 van 832 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Beschrijving: Welkom bij bistro de Schilder De plaats in het centrum van Brugge om lekker te eten aan een eerlijke prijs.
21 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze bistro heerlijk gegeten vooral het vispotje is een aanrader. Alleen aan de sanitaire voorziening moet nog wel het een en ander worden gedaan ( op z’n Belgisch niet erg proper )

Datum van bezoek: mei 2019

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en goed gegeten. Prima prijs kwaliteit. HEEL vriendelijke en attente bediening.ook de mening van mijn echtgenote.

Datum van bezoek: februari 2019
30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer onvriendelijke bediening, door een uitbater die amper Nederlands spreekt. We wilden wat drinken maar werden 'vriendelijk' verzocht te verhuizen toen er een grotere groep kwam. Ga hier niet heen, er zijn veel betere restaurants in de buurt.

Datum van bezoek: december 2018
13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten aan goede prijs, heel kindvriendelijk. Vlotte bediening. Proper. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn dochter geluncht bij deze toko. Aangezien mijn dochter glutenallergie heeft moet er rekening gehouden worden met het voedsel. Kaart bood weinig mogelijkheden, navraag gedaan bij de bediening, er was absoluut niks te regelen. Meneer begon een relaas over dat iedereen wel wat wil en eigenlijk hadden we pech. De jongere heren waren gelukkig wel vriendelijk.
Uiteindelijk een tosti, groene salade en 2 biertjes: 34 euro!!! Duurde 10 minuten totdat de oudere kale met ons af kon rekenen. Van de zotten deze tent. En wat een idioot die bediende. Ga hier absoluut niet heen. Geen waar voor je geld en pure arrogantie, deze ober.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Bistro De Schilder bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

Brugge, West-Vlaanderen

In Bistro De Schilder geweest? Deel je ervaringen!