“Een fenomenale, culinaire ervaring met topbediening.”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 7 van 767 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 49 - € 49
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
8 januari 2024 beoordeeld

Dit restaurant heeft toch dat 'ietsje meer', zonder stijf over te komen. Zeer vriendelijke bediening en lekker eten. Wij hadden de menu met aangepaste wijnen, met elke gang werden we verrast. Als start garnaalkroketten, daar kun je op zich weinig met verkeerd doen en verwacht je niet al te veel van. Na deze kroketten lagen de verwachtingen toch wel al een pak hoger, ongelofelijk lekker. De Noordzee tong was reeds ontgraat, zonder dat je iets zag aan de vis zelf. Knappe prestatie. Als laatste het dessert.. Mijn man had de crème brulee die aan tafel gebrand werd, zeer fijne ervaring. Ik ben zelf niet zo'n echt dessert liefhebber, een paar happen en genoeg. Ik heb de nougat ijscreme gegeten en moet zeggen dat ik enorm spijt had dat mijn bord leeg was, ik kon er niet genoeg van krijgen.

Het enige puntje van feedback die niet zo positief was, was de stoel waar ik op zat die half uit elkaar leek te hangen.

Bij ons vertrek hebben we de chef persoonlijk kunnen bedanken aangezien hij geïnteresseerd was in onze ervaring in zijn restaurant. Een zeer vriendelijke en aangename man.

Wij gaan geregeld uit eten en zoeken toch dat ietsje meer op, in het parkrestaurant kwamen we meer dan tevreden buiten. Met dank aan de chef voor de culinaire ervaring, maar ook een groot compliment en een dankuwel voor de bediening van Aniel. Ons zie je hier zeker terug!

Datum van bezoek: januari 2024

11 december 2023 beoordeeld

Top ervaring! Lekker eten, vriendelijke bediening, gezellige en rustige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
De gangen volgden elkaar goed op zonder dat het te snel was. Er is ook voldoende keuze binnen het menu. Een aanrader!

Datum van bezoek: december 2023
11 december 2023 beoordeeld

We kunnen enkel maar positief zijn over dit restaurant, over de ganse lijn.
Het personeel is supervriendelijk en zéér capabel, de kok en zijn team verdienen een dikke, dikke pluim. Ook de uitbater danken wij van harte.
Wij hebben de all-in formule gekozen, incl. aangepaste wijnen (zeer lekker!), per gerecht was er veel keuze tussen vlees- en visgerechten en soms zelfs vegetarisch.
Het eten is gewoonweg subliem, van de amuse tot en met het dessert!
De wachttijden tussen de gerechten in waren perfect.
Als wij nog eens naar Brugge komen, bezoeken we dit restaurant opnieuw, zonder enige twijfel!
Kortom, een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2023
13 augustus 2023 beoordeeld

Parkrestaurant is zeker in orde! Vriendelijk personeel, mooie porties en schappelijk van prijs met hun all-in-formule. We hebben er erg van genoten.

Datum van bezoek: augustus 2023
12 juni 2023 beoordeeld

Restaurant met traditie en ervaring.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Uitstekende gerechten en ruime porties. Een dessert hoefde voor mij niet (meer). Zelden een betere ossenhaas gesmaakt; perfecte bakwijze zoals gevraagd.
Het internationale gezelschap is ook verrijkend maar dat is niet verwonderlijk in Brugge. Dit restaurant doet de stad alle eer aan.

Datum van bezoek: juni 2023

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!