“Een echte aanrader!”

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 49 - € 49
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
11 december 2023 beoordeeld

We kunnen enkel maar positief zijn over dit restaurant, over de ganse lijn.
Het personeel is supervriendelijk en zéér capabel, de kok en zijn team verdienen een dikke, dikke pluim. Ook de uitbater danken wij van harte.
Wij hebben de all-in formule gekozen, incl. aangepaste wijnen (zeer lekker!), per gerecht was er veel keuze tussen vlees- en visgerechten en soms zelfs vegetarisch.
Het eten is gewoonweg subliem, van de amuse tot en met het dessert!
De wachttijden tussen de gerechten in waren perfect.
Als wij nog eens naar Brugge komen, bezoeken we dit restaurant opnieuw, zonder enige twijfel!
Kortom, een echte aanrader!!!

Datum van bezoek: december 2023
    • Sfeer

13 augustus 2023 beoordeeld

Parkrestaurant is zeker in orde! Vriendelijk personeel, mooie porties en schappelijk van prijs met hun all-in-formule. We hebben er erg van genoten.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
12 juni 2023 beoordeeld

Restaurant met traditie en ervaring.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Uitstekende gerechten en ruime porties. Een dessert hoefde voor mij niet (meer). Zelden een betere ossenhaas gesmaakt; perfecte bakwijze zoals gevraagd.
Het internationale gezelschap is ook verrijkend maar dat is niet verwonderlijk in Brugge. Dit restaurant doet de stad alle eer aan.

Datum van bezoek: juni 2023
12 juni 2023 beoordeeld

Deze plek is uitzonderlijk goed en de locatie en vriendelijke bediening is super, een must. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
27 december 2022 beoordeeld

Hoogstaande kwaliteit top restaurant met een uitstekende keuken en eveneens fijne wijnkaart. menu met een fijn wijnarrangement is ons heel goed bevallen. Zondermeer uitstekend met een professionele bediening

Datum van bezoek: december 2022

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!