“Een aanrader!”

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 770 Restaurants in Brugge
Prijsklasse: € 49 - € 49
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
12 juni 2023 beoordeeld

Restaurant met traditie en ervaring.
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Uitstekende gerechten en ruime porties. Een dessert hoefde voor mij niet (meer). Zelden een betere ossenhaas gesmaakt; perfecte bakwijze zoals gevraagd.
Het internationale gezelschap is ook verrijkend maar dat is niet verwonderlijk in Brugge. Dit restaurant doet de stad alle eer aan.

Datum van bezoek: juni 2023

12 juni 2023 beoordeeld

Deze plek is uitzonderlijk goed en de locatie en vriendelijke bediening is super, een must. Een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2023
27 december 2022 beoordeeld

Hoogstaande kwaliteit top restaurant met een uitstekende keuken en eveneens fijne wijnkaart. menu met een fijn wijnarrangement is ons heel goed bevallen. Zondermeer uitstekend met een professionele bediening

Datum van bezoek: december 2022
8 oktober 2022 beoordeeld

we hadden slechts een half uur op voorhand gereserveerd. Voor glutenvrij is er meer mogelijk wanneer men minstens 1 of 2 dagen op voorhand reserveert. we zijn goed geholpen geweesten hebben lekker gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2022
10 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

super en gezien de prijs, is hier gewoon een no-brainer. All-in menu met passende wijnen wat kwalitatief al super is, ook nog s niet onzuinig met de flessen omgegaan wordt.
En bediening met witte handschoentjes (nee, niet latex), waar vind je dat nog buiten enkele exotische Michelin restaurants?

Datum van bezoek: september 2022

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!