“Hoogstaand diner restaurant”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 11 van 762 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
27 december 2022 beoordeeld

Hoogstaande kwaliteit top restaurant met een uitstekende keuken en eveneens fijne wijnkaart. menu met een fijn wijnarrangement is ons heel goed bevallen. Zondermeer uitstekend met een professionele bediening

Datum van bezoek: december 2022

8 oktober 2022 beoordeeld

we hadden slechts een half uur op voorhand gereserveerd. Voor glutenvrij is er meer mogelijk wanneer men minstens 1 of 2 dagen op voorhand reserveert. we zijn goed geholpen geweesten hebben lekker gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2022
10 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

super en gezien de prijs, is hier gewoon een no-brainer. All-in menu met passende wijnen wat kwalitatief al super is, ook nog s niet onzuinig met de flessen omgegaan wordt.
En bediening met witte handschoentjes (nee, niet latex), waar vind je dat nog buiten enkele exotische Michelin restaurants?

Datum van bezoek: september 2022
21 juli 2022 beoordeeld

2 weken geleden een bezoek gebracht aan dit restaurant. Eten was heerlijk en de bediening top. Een aanrader voor iedereen. Een ware ontdekking

Datum van bezoek: juli 2022
28 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Van binnenkomst tot vertrek geweldig in de watten gelegd. Fantastische bediening en heerlijke gerechten. Vers, uitgesproken smaken en ook nog mooi gepresenteerd. De bijpassende wijnen waren perfect gekozen. Het interieur is ook erg stijlvol.
Als wij weer in Brugge zijn, gaan we hier zeker weer naar toe.
Compliment aan de kok en de bediening!

Datum van bezoek: april 2022

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!