“prijs/kwaliteit een no-brainer”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

super en gezien de prijs, is hier gewoon een no-brainer. All-in menu met passende wijnen wat kwalitatief al super is, ook nog s niet onzuinig met de flessen omgegaan wordt.
En bediening met witte handschoentjes (nee, niet latex), waar vind je dat nog buiten enkele exotische Michelin restaurants?

Datum van bezoek: september 2022

21 juli 2022 beoordeeld

2 weken geleden een bezoek gebracht aan dit restaurant. Eten was heerlijk en de bediening top. Een aanrader voor iedereen. Een ware ontdekking

Datum van bezoek: juli 2022
28 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Van binnenkomst tot vertrek geweldig in de watten gelegd. Fantastische bediening en heerlijke gerechten. Vers, uitgesproken smaken en ook nog mooi gepresenteerd. De bijpassende wijnen waren perfect gekozen. Het interieur is ook erg stijlvol.
Als wij weer in Brugge zijn, gaan we hier zeker weer naar toe.
Compliment aan de kok en de bediening!

Datum van bezoek: april 2022
14 februari 2022 beoordeeld

Volgens bepaalde instanties en toeristische brochures, zou Brugge een gastronomisch Mekka zijn en het moet gezegd dat er hier aan eetgelegenheden alleszins geen gebrek is. Als er met die omschrijving echter ook naar de kwaliteit wordt verwezen, dan stel ik mij (als Bruggeling) daar toch wat vragen bij. De meeste restaurants richten zich duidelijk vooral op (niet erg veeleisende) toeristen en zelfs als dat niet het geval is, dan nog vind ik (maar wie ben ik) dat het algemeen niveau er de laatste jaren enorm op achteruit is gegaan ; window dressing en show, dat is er in overvloed, maar métier en echte liefde voor het vak ? Ik denk vaak met heimwee terug aan de periode van restaurants als de Braamberg van François Bogaert, de Jonkman met Ronnie Jonkman, het Roosterhuys van René van Puyenbroeck, … Those were the days, my friend (wat mij betreft). We waren dan ook enorm verblijd en aangenaam verrast toen we een paar maanden terug eindelijk terug een zaak ontdekten van hetzelfde niveau, met name het Parkrestaurant. Je kunt uit eten gaan uit noodzaak of uit routine, maar idealiter moet op restaurant gaan een feest zijn. Wel, dat is het hier steeds weer opnieuw. Het interieur en het onthaal brengen je reeds meteen in de perfecte stemming en wat volgt, in je bord, maakt het er enkel nog beter op. Dit is Vakmanschap op elk gebied en in elk aspect. Op hun website vermelden de uitbaters dat het het hier niet gaat om een “gastronomisch” restaurant, maar om “een klassieke en eerlijke burgerkeuken, bereid met eerstekeus ingredienten”. Wel, bescheidenheid siert en het hangt er van af wat je onder “gastronomie” verstaat, maar laat je niet misleiden : dit is in elk opzicht absolute topkwaliteit. Ook een speciale vermelding voor de bediening : die is uiterst vriendelijk én professioneel. Eén ding vinden wij allebei enorm jammer : dat we deze culinaire parel, die blijkbaar reeds bestaat van 1989 (!), pas zo laat hebben ontdekt.

Datum van bezoek: februari 2022
28 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier om de verjaardag van mn vriend te vieren. Dat was een goede keuze. Heel erg lekker gegeten. Elke gang was heerlijk en werd vergezeld met goede wijn. Het personeel was heel erg vriendelijk. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2022

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!