“super keuken en excellente bediening”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 6 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
21 juli 2022 beoordeeld

2 weken geleden een bezoek gebracht aan dit restaurant. Eten was heerlijk en de bediening top. Een aanrader voor iedereen. Een ware ontdekking

Datum van bezoek: juli 2022

28 april 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Van binnenkomst tot vertrek geweldig in de watten gelegd. Fantastische bediening en heerlijke gerechten. Vers, uitgesproken smaken en ook nog mooi gepresenteerd. De bijpassende wijnen waren perfect gekozen. Het interieur is ook erg stijlvol.
Als wij weer in Brugge zijn, gaan we hier zeker weer naar toe.
Compliment aan de kok en de bediening!

Datum van bezoek: april 2022
14 februari 2022 beoordeeld

Volgens bepaalde instanties en toeristische brochures, zou Brugge een gastronomisch Mekka zijn en het moet gezegd dat er hier aan eetgelegenheden alleszins geen gebrek is. Als er met die omschrijving echter ook naar de kwaliteit wordt verwezen, dan stel ik mij (als Bruggeling) daar toch wat vragen bij. De meeste restaurants richten zich duidelijk vooral op (niet erg veeleisende) toeristen en zelfs als dat niet het geval is, dan nog vind ik (maar wie ben ik) dat het algemeen niveau er de laatste jaren enorm op achteruit is gegaan ; window dressing en show, dat is er in overvloed, maar métier en echte liefde voor het vak ? Ik denk vaak met heimwee terug aan de periode van restaurants als de Braamberg van François Bogaert, de Jonkman met Ronnie Jonkman, het Roosterhuys van René van Puyenbroeck, … Those were the days, my friend (wat mij betreft). We waren dan ook enorm verblijd en aangenaam verrast toen we een paar maanden terug eindelijk terug een zaak ontdekten van hetzelfde niveau, met name het Parkrestaurant. Je kunt uit eten gaan uit noodzaak of uit routine, maar idealiter moet op restaurant gaan een feest zijn. Wel, dat is het hier steeds weer opnieuw. Het interieur en het onthaal brengen je reeds meteen in de perfecte stemming en wat volgt, in je bord, maakt het er enkel nog beter op. Dit is Vakmanschap op elk gebied en in elk aspect. Op hun website vermelden de uitbaters dat het het hier niet gaat om een “gastronomisch” restaurant, maar om “een klassieke en eerlijke burgerkeuken, bereid met eerstekeus ingredienten”. Wel, bescheidenheid siert en het hangt er van af wat je onder “gastronomie” verstaat, maar laat je niet misleiden : dit is in elk opzicht absolute topkwaliteit. Ook een speciale vermelding voor de bediening : die is uiterst vriendelijk én professioneel. Eén ding vinden wij allebei enorm jammer : dat we deze culinaire parel, die blijkbaar reeds bestaat van 1989 (!), pas zo laat hebben ontdekt.

Datum van bezoek: februari 2022
28 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier om de verjaardag van mn vriend te vieren. Dat was een goede keuze. Heel erg lekker gegeten. Elke gang was heerlijk en werd vergezeld met goede wijn. Het personeel was heel erg vriendelijk. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: januari 2022
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Om positief te beginnen, de meisjes die instonden voor de bediening waren super! Vriendelijk, behulpzaam en correct.
Het eten daarentegen is om te huilen…. Hoewel op de website gewag wordt gemaakt van een eerlijke keuken met verse producten wordt je diepvriesrommel en soep uit blik voorgeschoteld.
Alles komt blijkbaar kant en klaar uit de horeca winkel, van de sintjacobsvruchten in de schelp over de soep tot de diepvries vis van het hoofdgerecht. Men slaagt er zelfs niet in dat de maskeren.

Waar de 1e plaats op Tripadvisor vandaan komt weet ik niet en de plakaten van Gaul Millaut aan de voordeur zijn eerde een blamage voor Gault Millaut dan dat het iets zegt over dit etablissement.

Een totale ontgoocheling en gebrek aan kwaliteit en beroepsernst.

Datum van bezoek: januari 2022
Park_Brugge, Owner van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2022

Geachte mevrouw,
geachte heer ,

Met veel aandacht hebben wij vandaag uw beoordelingen gelezen.

Elke dag opnieuw , staat ons gemotiveerd team klaar om ons geacht cliënteel een mooie avond te bezorgen in een uniek kader .

Helaas zijn we daar bij u niet in geslaagd , althans niet in de keuken.

Met onze leveranciers hebben wij een uitstekende relatie die soms teruggaat tot de jaren negentig.

Meermaals per week worden verse groenten ( voor de soep ) , fruit , Belgisch wit-blauw rundvlees alsook
verse vis en schaaldieren uit Zeebrugge , aan huis geleverd .

Met deze uitstekende ingrediënten zijn we van 's morgens reeds in de weer , tijdens de mise en place, om tot een mooi eindproduct te komen .

Het spijt ons dan ook zeer dat , tijdens uw bezoek , geen enkele gang u kon bekoren .

Wij hopen oprecht uw vertrouwen terug te kunnen winnen .

Steeds tot uw dienst voor een verhelderend gesprek ,
met zeer vriendelijke groeten .

Frédéric Bruggeman
Keukenchef
Parkrestaurant Brugge est. 1989

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!