“Om te huilen”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 749 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Om positief te beginnen, de meisjes die instonden voor de bediening waren super! Vriendelijk, behulpzaam en correct.
Het eten daarentegen is om te huilen…. Hoewel op de website gewag wordt gemaakt van een eerlijke keuken met verse producten wordt je diepvriesrommel en soep uit blik voorgeschoteld.
Alles komt blijkbaar kant en klaar uit de horeca winkel, van de sintjacobsvruchten in de schelp over de soep tot de diepvries vis van het hoofdgerecht. Men slaagt er zelfs niet in dat de maskeren.

Waar de 1e plaats op Tripadvisor vandaan komt weet ik niet en de plakaten van Gaul Millaut aan de voordeur zijn eerde een blamage voor Gault Millaut dan dat het iets zegt over dit etablissement.

Een totale ontgoocheling en gebrek aan kwaliteit en beroepsernst.

Datum van bezoek: januari 2022
Park_Brugge, Owner van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2022

Geachte mevrouw,
geachte heer ,

Met veel aandacht hebben wij vandaag uw beoordelingen gelezen.

Elke dag opnieuw , staat ons gemotiveerd team klaar om ons geacht cliënteel een mooie avond te bezorgen in een uniek kader .

Helaas zijn we daar bij u niet in geslaagd , althans niet in de keuken.

Met onze leveranciers hebben wij een uitstekende relatie die soms teruggaat tot de jaren negentig.

Meermaals per week worden verse groenten ( voor de soep ) , fruit , Belgisch wit-blauw rundvlees alsook
verse vis en schaaldieren uit Zeebrugge , aan huis geleverd .

Met deze uitstekende ingrediënten zijn we van 's morgens reeds in de weer , tijdens de mise en place, om tot een mooi eindproduct te komen .

Het spijt ons dan ook zeer dat , tijdens uw bezoek , geen enkele gang u kon bekoren .

Wij hopen oprecht uw vertrouwen terug te kunnen winnen .

Steeds tot uw dienst voor een verhelderend gesprek ,
met zeer vriendelijke groeten .

Frédéric Bruggeman
Keukenchef
Parkrestaurant Brugge est. 1989

22 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

4 gangen menu met aangepaste wijnen.
Voorgerecht: garnaalkroketten uit de diepvries, geen verse garnaaltjes op het bord, amper garnalen in de kroket te bespeuren. Sint jakobsvrucht gegratineerd was gewoon aangekocht en in de oven gezet.
Soep was niet te eten: zwaar en vermoedelijk uit blik opgewaardeerd met room.
Vis bij hoofdgerecht was niet vers.
Dessert: lichtbruine chocomousse met 80% pure chocola? Onzin.
Dat dit #1 is in Brugge is een tourist trap. Zelfs een gemiddelde brasserie levert beter af dan dit zogenaamde nummer 1 restaurant.

14 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feest om hier te eten. Sfeervolle ruimten en, precies zoals aangekondigd, klassieke keuken, van uitstekende kwaliteit. Hartelijke en zorgzame bediening. Wij voelden ons 100% thuis in dit mooie restaurant.

25 december 2021 beoordeeld

Het restaurant is in een prachtig oud herenhuis, het interieur straalt klasse uit. De bediening is perfect en het eten was zalig, vanaf de amuses tot aan de koffie: alles perfect en met de juiste timing opgediend. Ook de bijpassende wijnen waren heerlijk ! Een schitterende avond

Datum van bezoek: december 2021
2 oktober 2021 beoordeeld

Wat een zalige avond hebben we mogen beleven in dit restaurant. Echt enorm genoten van al het lekkers, maar ook de bediening was TOP! De smaken zaten perfect en ook de wijnen pasten geweldig bij de gerechten. Wij hebben enorm genoten van onze avond. Een onvergetelijke dag dankzij het vriendelijke en warme personeel. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2021
Park_Brugge, Eigenaar van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2021

Geachte Franbilterest,

Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide beoordeling !

Vele groeten
uit Brugge

Axel en Team

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!