“Zeer verfijnd en in een zeer relaxe omgeving. Voor herhaling vatbaar !!!”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 724 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
2 weken geleden beoordeeld

De sfeer is ongedwongen, ik heb er echt van genoten en mijn echtgenote ook. Uitstekende menu en aangepaste wijnen. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar !

Datum van bezoek: juli 2021

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en aangename omkadering in het historische hart van Brugge. Absoluut een aanrader voor genieters.

Datum van bezoek: juni 2021
17 juni 2021 beoordeeld

Lekker gegeten met uitstekende bijpassende wijnen. De prijs is oké in verhouding met de kwaliteit. Heel vriendelijk ontvangen en een zeer aangename gastheer. Het interieur oogt een beetje onsamenhangend maar het blijft gezellig.

Datum van bezoek: juni 2021
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten, prima wijnen, vlekkeloze bediening, zeker voor herhaling vatbaar
Gemakkelijk gevonden, mooi restaurant

Datum van bezoek: augustus 2020
Park_Brugge, Eigenaar van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2021

Beste GisG3,

Hartelijk dank voor uw picobello beoordeling !

Sinds gisteren zijn we weer "open for business" en we kijken vol verwachting uit naar een warme zomer...en uw volgend bezoek !

Vriendelijke groeten uit Brugge .

Axel

19 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete restaurant in Tervuren. Steeds super lekker, zowel de vaste waarden als de seizoensgerechten, en goede en grappige service!

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.