“Picobello”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 723 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend gegeten, prima wijnen, vlekkeloze bediening, zeker voor herhaling vatbaar
Gemakkelijk gevonden, mooi restaurant

Datum van bezoek: augustus 2020
Park_Brugge, Eigenaar van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste GisG3,

Hartelijk dank voor uw picobello beoordeling !

Sinds gisteren zijn we weer "open for business" en we kijken vol verwachting uit naar een warme zomer...en uw volgend bezoek !

Vriendelijke groeten uit Brugge .

Axel

19 december 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons favoriete restaurant in Tervuren. Steeds super lekker, zowel de vaste waarden als de seizoensgerechten, en goede en grappige service!

Datum van bezoek: december 2020
18 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtige zaak in het mooie Brugge. Vriendelijke bediening. Super lekker eten. Een goede uitleg gekregen over het eten en de wijnen. Mensen met passie voor koken. Volledig corona proof. Een aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2020
Park_Brugge, Eigenaar van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2020

Beste Danny,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling.

Ik heb even gewacht om te antwoorden omdat ik graag zou vermeld hebben dat we ondertussen weer open zouden zijn...

Dat is helaas het geval nog niet en ik denk dat we ons nu vooral op 2021 moeten focussen.

Hopelijk kunnen we Valentijn samen vieren als een soort uitgestelde Oudejaarsavond...

In ieder geval, we kijken er naar uit om zo snel mogelijk weer te kunnen openen en fantastische mensen zoals jullie te mogen verwelkomen.

Ik wens jullie bij deze dan ook, een fijn eindejaar toe !

Vriendelijke groeten
uit Brugge,

Axel en Team

6 oktober 2020 beoordeeld

Gewoonweg perfect! Traditionele keuken, decor, bediening en achtergrondmuziek op zijn best. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2020

Beste Julie,

Het was ons een waar genoegen jullie bij ons te mogen verwelkomen.
Hartelijk dank ook, voor uw beoordeling !

Mag ik U via deze al onze beste wensen overmaken voor een gelukkig 2021 ?

We hopen U dan terug te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten

Axel

20 september 2020 beoordeeld

Menu inclusief bijpassende wijnen. Wijnen waren goed uitgekozen en werden bijgeschonken.
Amuse leuke toevoeging
Het eten was gewoon goed, alles was lekker en niet te grote hoeveelheden.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.