“Fantastisch”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 732 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
2 weken geleden beoordeeld

Fantastisch! Zeer vriendelijke mensen en het eten is uitzonderlijk goed. Het all in menu is zeker een aanrader met de aangepaste wijnen. Ik heb het ossenhaasje gekozen en het was botermals.

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was uitstekend. Axel en zijn team zijn heel professioneel! De nougat glacé van de chef is het beste dessert dat ik ooit heb gegeten. Proficiat! Wij komen zeker en vast terug! Bedankt voor de fijne zorgen voor ons huwelijks verjaardag. Dit wordt zeer geapprecieerd !

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

1 woord: perfect! Zowel qua eten, sfeer en bediening. Ideaal voor wie iets uitgebreider en gastronomisch wil gaan eten! Ook de vegetarische opties waren om duimen en vingers bij af te likken! Qua prijs/kwaliteit heel eerlijk. Een absolute aanrader!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Menu met aangepaste wijn gekozen , was super lekker , mooi opgediend en heel vriendelijk, dit alles in mooi decor!
veel plaats tussen de tafels!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten in een fantastisch kader! Goede bediening.
Wij zijn er gaan eten met onze 3 grote kinderen. Ook zij vonden het een top ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!