“Echt een aanrader”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 737 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker gegeten! All in menu met aangepaste wijnen was een voltreffer. Geen ellenlange wachttijden tussen de gangen, zeer lekkere gerechten en heel vriendelijke bediening. Alleen maar lof !

24 februari 2020 beoordeeld

We kijken met plezier terug naar ons eerste bezoek aan het restaurant van de heren Bruggeman die er alles aan zullen doen om de klant tevreden te stellen. Wij kozen voor het 4-gangen menu, inclusief wijn en koffie voor €79 per persoon. De wijn werd royaal bijgeschonken en het diner smaakte voortreffelijk. Zeker een aanrader!

9 februari 2020 beoordeeld

De ongeloofelijke persoonlijke ontvangst van de eigenaar het mooie prachtige kader het eten van sterrenniveau en dit voor een betaalbare prijs, hier kan je alleen maar gelukkig van worden.
Tevens een pluspunt is de ligging maar zeker ook de bereikbaarheid met de wagen.
Er is parkeergelegenheid aan het restaurant.

Hier komen we zeker nog eens terug.

8 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een aangename avond in het Parkresraurant. Vriendelijk personeel en lekker klassieke gerechten.

18 januari 2020 beoordeeld

dit restaurant serveert klassieke, Belgische keuken, maar op een hoog niveau. alles wat we kregen, was heel lekker, mooi opgediend.
ook het kader is zeer gezellig en bediening is attent en vlot.
goeie wijnen, maar ook alternatieven te verkrijgen.
hele fijne avond gehad!

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen
Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!