TripAdvisor

Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 845 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 week geleden beoordeeld

Doorgaans geef ik geen review over restaurants maar dit is gewoon een echte aanrader! Top eten en super gastvrij! Een must als je een keer in Brugge bent!

Datum van bezoek: januari 2020

2 weken geleden beoordeeld

Heerlijk diner, vlotte bediening, alles was top!

aanrader! hier komen we zeker en vast terug!

Topadres in Brugge

3 weken geleden beoordeeld

Elke kerst zoeken we een restaurant voor ons jaarlijkse kerstdiner met mijn collega’s Dit jaar hebben we park restaurant gevonden, Onze ervaring is onvergetelijk, bediening is erg goed en het personeel is vriendelijk en het eten is uitstekend, Wij zijn tevreden met de kwantiteit van de maaltijden, En de plaats is echt prachtig en historisch. Park restaurant is highly recommended.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op oudejaarsavond hebben we met z'n tweeën genoten van een hele mooie avond bij Park. We zaten met vier tafeltjes in de lounge, heel knus.

De gerechten waren heerlijk en mooi van formaat. Top bijpassende wijnen en het dessert was met recht een pronkstuk van ijs!

Er was wat drukte bij de bediening maar complimenten voor de vriendelijkheid, vooral aan Axel!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie inrichting, klantvriendelijke ontvangst en vooral enorm lekker menu
Zeker en vast voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!