TripAdvisor

Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 838 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
3 weken geleden beoordeeld

Je zou kunnen zeggen dat het een typisch restaurant is uit de jaren eind 80, begin 90. Absoluut niet modern of hedendaags, maar wat een kok. Geef mij maar de klassieke keuken. Heerlijke garnaalkroketten, een filet pur zo mals en een saus om je vingers en duimen af te likken. De crème brulée was ook top, de tarte tatin kon ons iets minder bekoren, maar nu zijn we aan het muggenziften. Op onze vraag kregen we aangapaste bieren ipv wijnen en zelfs daar werd veel aandacht aan besteeld. 2 broers met passie en zeer vriendelijk personeel.
Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2019

3 weken geleden beoordeeld

Wij hadden het menu á € 79,00 dit is incl. wijn en de vruchtensapje als alternatief een zeer goede prijs. genoeg keuze vanaf de kaart waarbij de tong en de ogen verrast worden. Het restaurant doet zeker niet onder voor een sterrenrestaurant, daar hebben wij wel eens slechter gegeten.

Datum van bezoek: november 2019
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de Mayor’s tabel echt heel leuk voor speciale gelegenheden. We hadden het 4 gangen diner inclusief drankenarrangement. Echt een aanrader! Werd continu bijgeschonken en een leuke uitleg erbij. Zou hier zeker weer terug komen!!

Datum van bezoek: oktober 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

restaurant met aangename sfeer, met heel attentvol en vriendelijk personeel. Maaltijd van heel hoge kwaliteit, met voldoende variatie en voldoende om een goede eter te voldoen. Menu met aangepaste wijnen, waarbij zeker niet op een glas gekeken werd. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
Park_Brugge, Owner van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw fijne beoordeling.

Het was mij een waar genoegen U bij ons te mogen verwelkomen !

Graag tot binnenkort.

Met vriendelijke groeten

Axel

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke beleving! Goed eten in een zeer goede ambiance. Ontvangst is zeer goed en het gevoel om welkom te zijn blijft! We hadden het vier gangen met wijn arrangement dit was zeer goed! Complimenten aan het team.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!