“Heerlijke ervaring”
Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 828 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
5 weken geleden beoordeeld

restaurant met aangename sfeer, met heel attentvol en vriendelijk personeel. Maaltijd van heel hoge kwaliteit, met voldoende variatie en voldoende om een goede eter te voldoen. Menu met aangepaste wijnen, waarbij zeker niet op een glas gekeken werd. Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
Park_Brugge, Owner van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw fijne beoordeling.

Het was mij een waar genoegen U bij ons te mogen verwelkomen !

Graag tot binnenkort.

Met vriendelijke groeten

Axel

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke beleving! Goed eten in een zeer goede ambiance. Ontvangst is zeer goed en het gevoel om welkom te zijn blijft! We hadden het vier gangen met wijn arrangement dit was zeer goed! Complimenten aan het team.

7 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lekker gegeten in een ongelooflijk mooi en gezellig ingericht restaurant. Bijzonder hartelijk ontvangen en we konden de hele avond genieten van een zeer vlotte en vriendelijke bediening.
Het all-in keuzemenu was heerlijk en de lekkere aangepaste wijnen werden royaal geschonken.
Top! Kortom een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

27 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangename ontvangst. Het eten was super. Goede bediening en gezellig interieur. De wijnen pasten perfect bij de gerechten. Een aanrader !

Datum van bezoek: juli 2019
10 juli 2019 beoordeeld

De sfeer en de service zijn zeer gastvrij en erg goed. We hebben er met ons gezin mijn 60e verjaardag gevierd in de vorm van een fijn diner. Het was heerlijk. We kregen een sfeervolle ronde tafel en extra aandacht voor mijn verjaardag. De wijn die bij het menu werd geserveerd was voortreffelijk, alleen vonden we de droge witte wijn die wij kregen bij de foie gras niet helemaal goed passen. Het restaurant is klassiek ingericht en er was een ongedwongen en gezellige sfeer, dus geen 'opgedirkte' toestand.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!