“Zeer aangenaam en gezellig”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 824 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 week geleden beoordeeld

De sfeer en de service zijn zeer gastvrij en erg goed. We hebben er met ons gezin mijn 60e verjaardag gevierd in de vorm van een fijn diner. Het was heerlijk. We kregen een sfeervolle ronde tafel en extra aandacht voor mijn verjaardag. De wijn die bij het menu werd geserveerd was voortreffelijk, alleen vonden we de droge witte wijn die wij kregen bij de foie gras niet helemaal goed passen. Het restaurant is klassiek ingericht en er was een ongedwongen en gezellige sfeer, dus geen 'opgedirkte' toestand.

Datum van bezoek: juli 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Groep van 9 dames zijn verwend geworden met aandacht, heerlijk eten en drinken, geweldige atmosfeer, kortom een aanrader, komen zeker terug!

5 weken geleden beoordeeld

Dit restaurant is wat verborgen achter de gevel van een groot herenhuis en mooi gelegen aan het Astridpark. Er is ook een mooie tuin achteraan. Binnenin is het kader prachtig en is er duidelijk gelet op elk detail van het interieur. Het menu met aangepaste wijnen is heerlijk en er wordt telkens wijn bijgeschonken. Het eten wordt perfect getimed opgediend en de bediening is prima.

16 juni 2019 beoordeeld

79 euro voor menu all-in gaf niet wat we ervan verwacht hadden. Jammer...
Wees ook op de hoogte dat iemand die geen aangepaste wijnen neemt dezelfde prijs betaalt (krijgt vruchtensapje in de plaats)

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren 11/06 samen met mijn partner naar park restaurant gaan eten om ons 2 jaar samen te vieren en er viel niets negatiefs op te
Merken!
De Sint jacobsnootjes waren lekker als voorgerecht en de ossenhaas smolt weg op de tong, alsook de Tarbot van m’n partner was subliem!
Er werd ook telkens goed bijgeschonken, dus men was niet gierig met de wijn.

Hier zien ze ons zéker terug!

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!