“Heerlijk”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 824 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Groep van 9 dames zijn verwend geworden met aandacht, heerlijk eten en drinken, geweldige atmosfeer, kortom een aanrader, komen zeker terug!

5 weken geleden beoordeeld

Dit restaurant is wat verborgen achter de gevel van een groot herenhuis en mooi gelegen aan het Astridpark. Er is ook een mooie tuin achteraan. Binnenin is het kader prachtig en is er duidelijk gelet op elk detail van het interieur. Het menu met aangepaste wijnen is heerlijk en er wordt telkens wijn bijgeschonken. Het eten wordt perfect getimed opgediend en de bediening is prima.

16 juni 2019 beoordeeld

79 euro voor menu all-in gaf niet wat we ervan verwacht hadden. Jammer...
Wees ook op de hoogte dat iemand die geen aangepaste wijnen neemt dezelfde prijs betaalt (krijgt vruchtensapje in de plaats)

12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren 11/06 samen met mijn partner naar park restaurant gaan eten om ons 2 jaar samen te vieren en er viel niets negatiefs op te
Merken!
De Sint jacobsnootjes waren lekker als voorgerecht en de ossenhaas smolt weg op de tong, alsook de Tarbot van m’n partner was subliem!
Er werd ook telkens goed bijgeschonken, dus men was niet gierig met de wijn.

Hier zien ze ons zéker terug!

22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht geen hipster liflafjes en ellenlange opsommingen van wat er op je bord ligt. Maar wie wil dat ook echt allemaal horen? Nee soms heb je een avond waar het allemaal gewoon klopt. De ontvangst is vriendelijk en het pand is buitengewoon mooi. Ze kennen je naam en ze stellen zich voor. En je naam blijven ze ook gebruiken de hele avond. De tafel is mooi versierd voor de verjaardag van m’n lief. Het menu is een keuze menu met dranken arrangement voor 79 euro. De keuze is goed en er is maar 1 gerecht met supplement. Verder dringen ze niet aan op extra gerechten of extra drankjes heel fijn. Het eten is goed en de porties zijn groot. De drankjes blijven ze een beetje bijschenken wat ik een mooi gebaar vindt. De wijn spijs combinatie is ook goed te noemen. De gerechten zijn goed warm dus je moet langzaam eten en genieten. De muziek is prettig. En het eten is top. Voor een complete avond uit is dit echt de aanrader van Brugge. Probeer ook de heerlijke dessertwijn. Die hoort niet bij het menu maar die is die 8 euro echt wel waard.

Datum van bezoek: mei 2019
Park_Brugge, Owner van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Beste Amanda,

Hartelijk dank voor uw heel fijne beoordeling !

Het verheugd me enorm dat u van de avond genoten hebt.

Ter info : de dessertwijn was een Monbazillac op basis van Sémillon en Moscatelle.

Graag tot binnenkort en groetjes uit Brugge.

Met vriendelijke groeten

Axel

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!