“Soms klopt het gewoon”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 822 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht geen hipster liflafjes en ellenlange opsommingen van wat er op je bord ligt. Maar wie wil dat ook echt allemaal horen? Nee soms heb je een avond waar het allemaal gewoon klopt. De ontvangst is vriendelijk en het pand is buitengewoon mooi. Ze kennen je naam en ze stellen zich voor. En je naam blijven ze ook gebruiken de hele avond. De tafel is mooi versierd voor de verjaardag van m’n lief. Het menu is een keuze menu met dranken arrangement voor 79 euro. De keuze is goed en er is maar 1 gerecht met supplement. Verder dringen ze niet aan op extra gerechten of extra drankjes heel fijn. Het eten is goed en de porties zijn groot. De drankjes blijven ze een beetje bijschenken wat ik een mooi gebaar vindt. De wijn spijs combinatie is ook goed te noemen. De gerechten zijn goed warm dus je moet langzaam eten en genieten. De muziek is prettig. En het eten is top. Voor een complete avond uit is dit echt de aanrader van Brugge. Probeer ook de heerlijke dessertwijn. Die hoort niet bij het menu maar die is die 8 euro echt wel waard.

Datum van bezoek: mei 2019
Park_Brugge, Owner van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Amanda,

Hartelijk dank voor uw heel fijne beoordeling !

Het verheugd me enorm dat u van de avond genoten hebt.

Ter info : de dessertwijn was een Monbazillac op basis van Sémillon en Moscatelle.

Graag tot binnenkort en groetjes uit Brugge.

Met vriendelijke groeten

Axel

9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ontvangst en verzorgde service. Het eten gewoontjes brasserie niveau . Prijs kwaliteit krijg je te weinig culinair niveau op je bord. Voor mij een kleine ontgoocheling

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld

We werden heel vriendelijk ontvangen door de patron en zijn medewerkers. We werden naar een klassiek ingerichte eetzaal geleid waar we een ganse uitleg kregen over de mogelijkheden (3-gangen, 4-gangen, met of zonder aangepaste dranken, enz...). De door ons gekozen gerechten (we hadden een 4-gangen menu met niet alcoholische drankjes) waren heerlijk, warm en met liefde voor het vak opgediend. Voor ons zeer zeker een aanrader.
Enig minpuntje: de prijs voor de niet alcoholische dranken was dezelfde als voor de optie met aangepaste wijnen. En dat vonden we niet in verhouding. Zeker als je ziet welke wijnen er geschonken worden.
Als ik een prijs/kwaliteit beoordeling geef van ‘heel goed’ slaat dit op het eten. Als ik ook rekening houd met bovenvermeld minpuntje wordt deze prijs/kwaliteit beoordeling ‘gemiddeld’.

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnige avond door de leuke ontvangst en heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Zeker een aanrader!

16 april 2019 beoordeeld

Vandaag hebben we in Brugge een toprestaurant ontdekt. Ligging: rustig en toch vlak bij het centrum. Mooi interieur. Klassemenu aan betaalbare prijs. Bediening met kennis van zaken. Heel attentvol. De hond kreeg meteen een kom water. Tof voorstel voor de drank. Steak van de beste die ik in maanden heb geproefd. Hier komen we zeker terug.

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!