“Waanzinnig!”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 818 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Waanzinnige avond door de leuke ontvangst en heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! Zeker een aanrader!

16 april 2019 beoordeeld

Vandaag hebben we in Brugge een toprestaurant ontdekt. Ligging: rustig en toch vlak bij het centrum. Mooi interieur. Klassemenu aan betaalbare prijs. Bediening met kennis van zaken. Heel attentvol. De hond kreeg meteen een kom water. Tof voorstel voor de drank. Steak van de beste die ik in maanden heb geproefd. Hier komen we zeker terug.

8 april 2019 beoordeeld

Persoonlijk welkom geheten door gastheer Alex op vrijdag 5 april. Het menu was in 1 woord "heerlijk" met de juiste, bijpassende wijnen. Wij kunnen dit restaurant aan iedereen aanraden die in een ongedwongen sfeer wil genieten van elkaar en al het lekkers wat er geserveerd wordt!

25 maart 2019 beoordeeld

Voor de verjaardag van mijn vrouw wilde ik graag in het Park restaurant eten.
Het restaurant was volgeboekt voor deze avond.
Ik heb het restaurant opgebeld, en de eigenaar gaf aan dat hij voor ons zijn best zou doen om een tafeltje te reserveren.
Dit is gelukt, we hebben een fantastische avond gehad, het eten was uitmuntend in combinatie met de geserveerde wijnen.
Al met al een top restaurant met vriendelijke en behulpzame bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
Park_Brugge, Eigenaar van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Geachte heer Brussaard,

Het was ons een waar genoegen U beiden bij ons te mogen verwelkomen !
Ik ben dan ook blij, dat ik een tafel voor u heb kunnen reserveren.

Hartelijk dank voor uw top beoordeling en graag tot binnenkort.

Met vriendelijke groeten

Axel en Team

18 maart 2019 beoordeeld

Super leuke ervaring. Eten was harmonieus lekker samen met de aangepaste wijntjes.
Hartelijke ontvangst en service.
Hier komen we zeker nog terug!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!