“een ontdekking !”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 818 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
16 april 2019 beoordeeld

Vandaag hebben we in Brugge een toprestaurant ontdekt. Ligging: rustig en toch vlak bij het centrum. Mooi interieur. Klassemenu aan betaalbare prijs. Bediening met kennis van zaken. Heel attentvol. De hond kreeg meteen een kom water. Tof voorstel voor de drank. Steak van de beste die ik in maanden heb geproefd. Hier komen we zeker terug.

Datum van bezoek: april 2019

8 april 2019 beoordeeld

Persoonlijk welkom geheten door gastheer Alex op vrijdag 5 april. Het menu was in 1 woord "heerlijk" met de juiste, bijpassende wijnen. Wij kunnen dit restaurant aan iedereen aanraden die in een ongedwongen sfeer wil genieten van elkaar en al het lekkers wat er geserveerd wordt!

Datum van bezoek: april 2019
25 maart 2019 beoordeeld

Voor de verjaardag van mijn vrouw wilde ik graag in het Park restaurant eten.
Het restaurant was volgeboekt voor deze avond.
Ik heb het restaurant opgebeld, en de eigenaar gaf aan dat hij voor ons zijn best zou doen om een tafeltje te reserveren.
Dit is gelukt, we hebben een fantastische avond gehad, het eten was uitmuntend in combinatie met de geserveerde wijnen.
Al met al een top restaurant met vriendelijke en behulpzame bediening.

Datum van bezoek: maart 2019
Park_Brugge, Eigenaar van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Geachte heer Brussaard,

Het was ons een waar genoegen U beiden bij ons te mogen verwelkomen !
Ik ben dan ook blij, dat ik een tafel voor u heb kunnen reserveren.

Hartelijk dank voor uw top beoordeling en graag tot binnenkort.

Met vriendelijke groeten

Axel en Team

18 maart 2019 beoordeeld

Super leuke ervaring. Eten was harmonieus lekker samen met de aangepaste wijntjes.
Hartelijke ontvangst en service.
Hier komen we zeker nog terug!

13 maart 2019 beoordeeld

Op het laatste moment spontaan een weekendje Brugge geboekt in luxe. Verblijf in Dukes Palace voor 1 nacht. Zaterdagmiddag een email gestuurd naar Axel en Frédéric, de uitbaters van het restaurant of we diezelfde avond nog een tafeltje voor 2 konden krijgen voor het vieren van ons jubileum samen. Een hele snelle service en een vriendelijke mail terug, maakten ons blij met de woorden : '' U heeft geluk, we hebben nog keuze uit 1 tafeltje om 19u en een tafeltje om 21u'. Bij bevestiging dat we om 21u graag een tafeltje wilden reserveren, kregen we nog een vriendelijke email terug met de woorden: '' We verheugen ons erop jullie te mogen ontmoeten'.
Netjes gekleed, goeie zin en met lekkere honger, werden wij persoonlijk ontvangen bij aankomst in het restaurant. Meteen als aanspreekpunt voor Axel : '' Jullie moeten de familie Janssen zijn?'. We begaven ons in een warme, huiselijke, maar tegelijkertijd luxe ongedwongen sfeer en voelden ons meteen op ons gemak. We hadden het weekendmenu van 79 euro p.p. inclusief drank. Het eten was van het begin tot het einde lekker en ruim voldoende. Rijkelijk werd de drank aangevuld (bijpassende wijnen bij het eten + water en na het dessert koffie/ thee). Die avond waren Axel, een vriendelijke mevrouw met krullen (weet haar naam niet) en een ietwat donker getinte meneer aanwezig, Daar ik hun een vriendelijk complement wil geven over hun inzet, enthousiasme en toewijding, omschrijf ik hun zo daar ik niet wie ze waren. Het meest opvallende in het restaurant was dat er een diversiteit aan mensen zaten met allemaal een eigen reden van komst, maar dat niemand elkaars gesprekken kon horen en je je waande alsof je een privé- plekje voor jezelf had in een vol restaurant.
Kortom: Een toppertje!

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!