“Luxe met een warm thuis gevoel”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 804 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 week geleden beoordeeld

Op het laatste moment spontaan een weekendje Brugge geboekt in luxe. Verblijf in Dukes Palace voor 1 nacht. Zaterdagmiddag een email gestuurd naar Axel en Frédéric, de uitbaters van het restaurant of we diezelfde avond nog een tafeltje voor 2 konden krijgen voor het vieren van ons jubileum samen. Een hele snelle service en een vriendelijke mail terug, maakten ons blij met de woorden : '' U heeft geluk, we hebben nog keuze uit 1 tafeltje om 19u en een tafeltje om 21u'. Bij bevestiging dat we om 21u graag een tafeltje wilden reserveren, kregen we nog een vriendelijke email terug met de woorden: '' We verheugen ons erop jullie te mogen ontmoeten'.
Netjes gekleed, goeie zin en met lekkere honger, werden wij persoonlijk ontvangen bij aankomst in het restaurant. Meteen als aanspreekpunt voor Axel : '' Jullie moeten de familie Janssen zijn?'. We begaven ons in een warme, huiselijke, maar tegelijkertijd luxe ongedwongen sfeer en voelden ons meteen op ons gemak. We hadden het weekendmenu van 79 euro p.p. inclusief drank. Het eten was van het begin tot het einde lekker en ruim voldoende. Rijkelijk werd de drank aangevuld (bijpassende wijnen bij het eten + water en na het dessert koffie/ thee). Die avond waren Axel, een vriendelijke mevrouw met krullen (weet haar naam niet) en een ietwat donker getinte meneer aanwezig, Daar ik hun een vriendelijk complement wil geven over hun inzet, enthousiasme en toewijding, omschrijf ik hun zo daar ik niet wie ze waren. Het meest opvallende in het restaurant was dat er een diversiteit aan mensen zaten met allemaal een eigen reden van komst, maar dat niemand elkaars gesprekken kon horen en je je waande alsof je een privé- plekje voor jezelf had in een vol restaurant.
Kortom: Een toppertje!

Datum van bezoek: maart 2019

2 weken geleden beoordeeld

Ik had gereserveerd voor de verjaardag van mijn vriend en het was werkelijk een geweldige avond. De locatie is prachtig, we werden enorm vriendelijk onthaald en nadien uitgewaaid. Kortom; we voelden ons enorm welkom en graag gezien.
Het eten was super lekker. Hoofdgerecht was ossenhaas in een saus van rode wijn; we hebben zelden zulk lekker en zacht vlees gegeten. Voor de gelegenheid had Axel de tafel gedecoreerd, een verjaardagskaartje gezet en was er voor mijn vriend een extra dessert voorzien.
Klein puntje voor ons is dat we niet zulke grote eters zijn en er dus meer tijd tussen het serveren van de gangen mocht zitten (de porties waren voor ons groter dan we gewoon zijn). Aangezien dit aan ons lag en niet aan het restaurant, is het meer een voetnoot dan een opmerking.

Wij raden Park Restaurant zeker aan voor een gezellige avond met top bediening en prachtige gerechten!

Datum van bezoek: maart 2019
18 februari 2019 beoordeeld

Na veel positieve verhalen gehoord te hebben over dit restaurant dachten wij ook hier even wat te gaan eten.
We werden zeer hartelijk door Axel ontvangen maar hij moest ons wel teleurstellen, het restaurant was vol en we hadden hier niet op gerekend en dus niet gereserveerd.

Axel heeft gelukkig wel voor de volgende avond iets kunnen regelen zodat wij alsnog onze trouwdag hebben kunnen vieren in dit restaurant.
We snappen nu ook waarom je hier moet reserveren, want iedereen vindt het eten hier verrukkelijk.
Vooral de champignons en de ossenhaas is zeer aan te bevelen.

Bedankt Axel en personeel voor alles en we komen zeker bij jullie terug.

17 februari 2019 beoordeeld

De persoonlijke touch/verwelkoming en opvolging door Axel is een extra vermelding waard. Het is een traditionele keuken waarin de gerechten volledig tot hun recht komen en met liefde voor het vak worden bereidt; Aanrader!!!

8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor mijn verjaardag en huwelijksverjaardag een tafeltje geboekt in dit resto. Wat een belevenis! Vanaf het moment dat je de deur opent tot het moment dat je huiswaarts gaat voel je je 200% in de watten gelegd. Axel en zijn team stellen alles in het werk om je een topavond te geven. Zowel naar vriendschap als naar kwaliteit van eten en dranken. De weekendformule all in is een aanrader en de bediening alsook de maaltijden zijn van een hoog niveau. Wat een ontdekking in Brugge! Ook het kader voelt aan als een sprookje van 1001 nachten. Een topavond. Op elk vlak. En.... dank voor de speciale attentie voor onze feestelijke avond. Dat deed echt plezier! Wij kijken alvast uit naar een vervolg...

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!