“Fantastische culinaire ervaring”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 804 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
2 weken geleden beoordeeld

Ik had gereserveerd voor de verjaardag van mijn vriend en het was werkelijk een geweldige avond. De locatie is prachtig, we werden enorm vriendelijk onthaald en nadien uitgewaaid. Kortom; we voelden ons enorm welkom en graag gezien.
Het eten was super lekker. Hoofdgerecht was ossenhaas in een saus van rode wijn; we hebben zelden zulk lekker en zacht vlees gegeten. Voor de gelegenheid had Axel de tafel gedecoreerd, een verjaardagskaartje gezet en was er voor mijn vriend een extra dessert voorzien.
Klein puntje voor ons is dat we niet zulke grote eters zijn en er dus meer tijd tussen het serveren van de gangen mocht zitten (de porties waren voor ons groter dan we gewoon zijn). Aangezien dit aan ons lag en niet aan het restaurant, is het meer een voetnoot dan een opmerking.

Wij raden Park Restaurant zeker aan voor een gezellige avond met top bediening en prachtige gerechten!

Datum van bezoek: maart 2019

18 februari 2019 beoordeeld

Na veel positieve verhalen gehoord te hebben over dit restaurant dachten wij ook hier even wat te gaan eten.
We werden zeer hartelijk door Axel ontvangen maar hij moest ons wel teleurstellen, het restaurant was vol en we hadden hier niet op gerekend en dus niet gereserveerd.

Axel heeft gelukkig wel voor de volgende avond iets kunnen regelen zodat wij alsnog onze trouwdag hebben kunnen vieren in dit restaurant.
We snappen nu ook waarom je hier moet reserveren, want iedereen vindt het eten hier verrukkelijk.
Vooral de champignons en de ossenhaas is zeer aan te bevelen.

Bedankt Axel en personeel voor alles en we komen zeker bij jullie terug.

17 februari 2019 beoordeeld

De persoonlijke touch/verwelkoming en opvolging door Axel is een extra vermelding waard. Het is een traditionele keuken waarin de gerechten volledig tot hun recht komen en met liefde voor het vak worden bereidt; Aanrader!!!

8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor mijn verjaardag en huwelijksverjaardag een tafeltje geboekt in dit resto. Wat een belevenis! Vanaf het moment dat je de deur opent tot het moment dat je huiswaarts gaat voel je je 200% in de watten gelegd. Axel en zijn team stellen alles in het werk om je een topavond te geven. Zowel naar vriendschap als naar kwaliteit van eten en dranken. De weekendformule all in is een aanrader en de bediening alsook de maaltijden zijn van een hoog niveau. Wat een ontdekking in Brugge! Ook het kader voelt aan als een sprookje van 1001 nachten. Een topavond. Op elk vlak. En.... dank voor de speciale attentie voor onze feestelijke avond. Dat deed echt plezier! Wij kijken alvast uit naar een vervolg...

4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst,iedere klant word op dezelfde hartelijke manier ontvangen.Zowel door Axel en zijn personeel.
We zijn verwend geweest van begin tot einde.Heel lekker gegeten, de tarbot is subliem.
Je gaat zeker niet met honger van tafel. We hadden meer dan genoeg gegeten.
De wijnen pasten bij de keuze van de gerechten.
Er was voldoende wijn voorzien bij het eten, we hebben zelfs moeten overslaan.
Jullie staan op ons lijstje van onze favoriete restaurants.
Wij komen graag terug en hebben jullie al aangeraden aan onze vrienden. Bedankt voor een fantastische avond.
Wij hebben genoten.
Mvg Heidi

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!