“Fantastisch”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Hartelijke ontvangst,iedere klant word op dezelfde hartelijke manier ontvangen.Zowel door Axel en zijn personeel.
We zijn verwend geweest van begin tot einde.Heel lekker gegeten, de tarbot is subliem.
Je gaat zeker niet met honger van tafel. We hadden meer dan genoeg gegeten.
De wijnen pasten bij de keuze van de gerechten.
Er was voldoende wijn voorzien bij het eten, we hebben zelfs moeten overslaan.
Jullie staan op ons lijstje van onze favoriete restaurants.
Wij komen graag terug en hebben jullie al aangeraden aan onze vrienden. Bedankt voor een fantastische avond.
Wij hebben genoten.
Mvg Heidi

Datum van bezoek: februari 2019

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd op zondagavond.
Wij zijn ook volledig afgegaan op de vorige referenties.
Het eten was inderdaad erg klassiek, van goede kwaliteit maar zeker niet spectaculair.
Wij hadden ook gekozen voor het wijn arrangement omdat we niks aan het toeval over wilde laten.
Maar het wijn arrangement was echt een vergissing.
Ik had mijn eerste wijntje half op en toen werd er al bij gevuld. De eigenaar zei hij is bijna leeg dus bij vullen!! Daarna is hij niet meer geweest met de wijn en ook niet bij de volgende gang. Dus dat beteken 1,5 wijntje per 2 gangen. Dus 3 wijntjes voor € 25,00 voor een 4 gangen diner en geen dessert wijn. Ik weet niet waarom ze op nummer 1 staan bij TripAdvisor.

Datum van bezoek: januari 2019
Park_Brugge, Owner van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Geachte heer Toine V,

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Met betrekking tot uw bemerking, graag het volgende.

We zijn de ganse maand januari niet open geweest op zondag avond, dit even ter zijde.
Van wanneer dateert deze review wel ?

De drankenformule bestaat uit :

Aperitief met Amuse
Wijn bij het voorgerecht
Wijn bij de hoofdschotel
Koffie of Tee

Met alle respect voor uw bevindingen moet ik toch opmerken dat het onmogelijk is dat u geen wijn gekregen hebt bij uw hoofdschotel. Daarvoor zitten we al te lang in het vak. De tafels worden door ons non-stop gescand om te zien of er voldoende wijn is. Een leeg glas halen we er zo uit, u schrijft het zelf.

Stel dat het toch zo zou geweest zijn ( stel ) dan staat het u uiteraard vrij om ons daarop te wijzen.
We staan niet gekend om weinig wijn te serveren, wel integendeel.

"Mensen spreken mensen"

Met vriendelijke groeten

Axel

1 januari 2019 beoordeeld

Het Park Restaurant biedt je de mogelijkheid vooraf een viergangenmenu inclusief wijn te reserveren. Na de persoonlijke ontvangst door uitbater Axel werden wij verrast met een kir royal. Het personeel is zeer professioneel en vriendelijk. Op de kaart staan klassiekers als garnalencocktail, sole meuniere en ossenhaas in rode wijnsaus. Wij hebben genoten en komen bij een volgend bezoek aan Brugge zeker nog eens terug.

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super fijne bediening en wat een mooie en romantische locatie. Dit is zeker het terugkomen waard.

16 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren bezoeken we ter gelegenheid van onze trouwdag(29e) een bijzonder locatie en restaurant. Dit jaar dus hier in Brugge. De avond starte al met een heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst. De hele avond werden we door al het bedienend personeel in de watten gelegd. Wat ons opviel was de professionele bediening met een oprechte vriendelijke toets. We hadden het all inclusief menu.
De keuze mogelijkheid hierin was prima. De smaken mooi verfijnd en goed op elkaar afgestemd. Elke gang was een waar feest. Het dessert: tarte tartin wordt met een gepaste show aan tafel geflambeerd met calvados, heerlijk. We zijn van het begin van de avond tot het laatst fantastisch verzorgden hebben heerlijk gegeten. We komen hier zeker nog een keer terug.
Als ik één klein puntje zou benoemen wat ik aan zou passen dan zou dit het rolkarretje met drank van Lufthansa zijn;).

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!