“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 799 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, super fijne bediening en wat een mooie en romantische locatie. Dit is zeker het terugkomen waard.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren bezoeken we ter gelegenheid van onze trouwdag(29e) een bijzonder locatie en restaurant. Dit jaar dus hier in Brugge. De avond starte al met een heel vriendelijk en persoonlijk ontvangst. De hele avond werden we door al het bedienend personeel in de watten gelegd. Wat ons opviel was de professionele bediening met een oprechte vriendelijke toets. We hadden het all inclusief menu.
De keuze mogelijkheid hierin was prima. De smaken mooi verfijnd en goed op elkaar afgestemd. Elke gang was een waar feest. Het dessert: tarte tartin wordt met een gepaste show aan tafel geflambeerd met calvados, heerlijk. We zijn van het begin van de avond tot het laatst fantastisch verzorgden hebben heerlijk gegeten. We komen hier zeker nog een keer terug.
Als ik één klein puntje zou benoemen wat ik aan zou passen dan zou dit het rolkarretje met drank van Lufthansa zijn;).

4 weken geleden beoordeeld

Mooie locatie, vriendelijke ontvangst - perfecte en attentvolle service - heel lekker eten - klassieke gerechten - mooie presentatie - correcte wijnen bij het menu.

2 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Axel is een ware gastheer die oprecht geïnteresseerd in je is en waar je je heel welkom voelt. Uitstekend eten ook!

Datum van bezoek: december 2018
Park_Brugge, Owner van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2018

Beste Bojan A47,

Hartelijk dank voor uw mooie feedback.

Het was ons een waar genoegen U bij ons te mogen verwelkomen.

Graag tot een volgende keer hoop ik en verder prettige eindejaarsdagen !

Met vriendelijke groeten

Axel

28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er met vrienden gaan eten , kozen voor all in menu , de aangepaste wijn waren heel lekker, verzorgde gerechten en vriendelijke bediening , wij gaan er zeker nog terug

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!