“Heel erg goed”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Axel is een ware gastheer die oprecht geïnteresseerd in je is en waar je je heel welkom voelt. Uitstekend eten ook!

Datum van bezoek: december 2018
Park_Brugge, Owner van Park Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 dagen geleden

Beste Bojan A47,

Hartelijk dank voor uw mooie feedback.

Het was ons een waar genoegen U bij ons te mogen verwelkomen.

Graag tot een volgende keer hoop ik en verder prettige eindejaarsdagen !

Met vriendelijke groeten

Axel

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er met vrienden gaan eten , kozen voor all in menu , de aangepaste wijn waren heel lekker, verzorgde gerechten en vriendelijke bediening , wij gaan er zeker nog terug

Datum van bezoek: november 2018
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Axel en zijn team zorgen voor een unieke ervaring. Je voelt je direct welkom in het restaurant. De sfeer is heel knus en het eten is heerlijk.

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzondere ervaring van begin tot eind. Top gegeten en een super gezellige sfeer in een toch luxe omgeving. Bedankt voor een geweldige avond en tot de volgende keer!

Datum van bezoek: oktober 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijk gegeten en daarnaast erg genoten van de ambiance. De gastheer deed er alles aan om het naar ons zin te maken

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!