“Eerste bezoek ”
Beoordeling van Park Restaurant

Park Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 796 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er met vrienden gaan eten , kozen voor all in menu , de aangepaste wijn waren heel lekker, verzorgde gerechten en vriendelijke bediening , wij gaan er zeker nog terug

Datum van bezoek: november 2018

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Axel en zijn team zorgen voor een unieke ervaring. Je voelt je direct welkom in het restaurant. De sfeer is heel knus en het eten is heerlijk.

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzondere ervaring van begin tot eind. Top gegeten en een super gezellige sfeer in een toch luxe omgeving. Bedankt voor een geweldige avond en tot de volgende keer!

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voortreffelijk gegeten en daarnaast erg genoten van de ambiance. De gastheer deed er alles aan om het naar ons zin te maken

8 oktober 2018 beoordeeld

Zeer lekker gegeten met ons gezin ( 6 volwassenen)

We hadden het 4 gangen menu inclusief bijpassende wijnen.

Het eten was zeer lekker de wijnen sloten er goed bij aan.

De sfeer was zeer gezellig met een hoge please factor naar de klant.

Een voorbeeld voor menig ander restaurant in Brugge chapeau !

Reizigers die Park Restaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Park Restaurant geweest? Deel je ervaringen!