TripAdvisor

Beoordeling van Parkrestaurant

Parkrestaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 838 Restaurants in Brugge
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Gezellig restaurant in 19de eeuws herenhuis. ( Familie bedrijf sinds 1989 ) Simpele en lekkere, klassieke burgerkeuken. Dit restaurant werkt enkel met menuformules ( geen à la Carte ) Reserveren aangeraden via de website van het restaurant. Smakelijk !
1 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan daar enkel een vooropgesteld menu krijgen met een paar keuzes per gerecht. De keuken is typisch Belgisch zonder veel poeha. Zo was ook mijn tomaat-garnaal. De smaken waren lekker maar een beetje ontgoocheld over de presentatie. Voor het hoofdgerecht had ik kabeljauw met asperges. Smaken en presentatie waren top, mijn echtgenoot had 1 tong maar hij had daarna nog veel honger. We konden daarna een keuze maken tussen verschillende desserten waarbij mijn partner bewust koos voor de kazen, kwestie van zijn maag te vullen ;-) Ik had de kleine Tarte Tatin maar dit was echt ontgoochelend qua presentatie en hoeveelheid. En dat is wat ons bijblijft, het eten is lekker maar de presentatie kon iets fijner. De hoeveelheden zijn strak afgemeten. Er is precies een zeer grondige kosten-baten analyse gebeurt welke ook door de gasten als dusdanig werden ervaren. Voor de rest is de zaal leuk, de inrichting gezellig en het personeel doet zijn best. Maw goed voor eens langs te gaan maar geen blijvend wauw gevoel, maar dat is ook niet nodig als je weet dat zeker 80 % van de mensen buitenlanders waren. Toch nog 1 heel groot minpunt...de toiletten. Deze zijn zeer moeilijk te bereiken zeker als je wat minder goed te been bent, en zeker niet te bereiken met een rollator of een rolwagen.

Datum van bezoek: mei 2017

19 april 2017 beoordeeld

Niet bekend met de mogelijkheden van zeer goede restaurants in Brugge ons laten leiden bij onze keuze door Tripadvisor. Ben daarin beslist niet teleurgesteld. Uitstekend menu (complimenten voor de keuken!), mooie locatie en deskundig personeel.

• Sfeer
Axel B, Eigenaar van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2017

Beste 657bertd

Hartelijk dank voor uw bezoek en uw beoordeling !

met vriendelijke groeten

Axel

13 april 2017 beoordeeld

Goed prijs/kwaliteit verhouding voor all in menu.
Lekkere klassieke keuken.
aangenaam klassiek interieur

12 april 2017 beoordeeld

Lekkere, eerlijke keuken. Je hoeft niet te vragen wat je eet want je kan het zien in je bord. Verse producten, goeie kwalitieit en een aangename bediening.

Datum van bezoek: april 2017
Axel B, Owner van Parkrestaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2017

Beste Pam392,

Hartelijk dank voor uw gulle review en fijne score.

Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen !

Vriendelijke groetjes ,

Axel

11 april 2017 beoordeeld

Echt een super mooie plaats, warme onthaal van de eigenaar en zijn team, lekker eten. Ook een top keuze van wijnen. Dank u wel Axel !

• Sfeer

Reizigers die Parkrestaurant bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Parkrestaurant geweest? Deel je ervaringen!