EricWinemaster
Meise, België

Ideaal gelegen hotel om Brugge te ontdekken

5,0 van 5 bollen21 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heel vriendelijk personeel. Mooie kamers. Grote gratis parking. Gezellig en goed restaurant. Prima en rustig gelegen. Super verzorgd ontbijt. Het ideale hotel om Brugge te ontdekken. Vlakbij de oprit van de autoweg dus heel goed bereikbaar.
Datum van verblijf: september 2023
Reistype: Bezocht voor zaken
Is er een probleem met deze beoordeling?
4.0 km van Hotel - Restaurant Weinebrugge
  • Golden Tulip
5.4 km van Hotel - Restaurant Weinebrugge
Meer hotels in Brugge bekijken
Beoordeeld op 15 mei 2023

Zeer grote kamer goed ingericht. Leuke ontvangst. Ruime parking. Familiale sfeer. Personeel klantvriendelijk. Restaurant en bediening dik in orde. Wij keren er zeker terug. Op korte afstand van de kust en van Brugge.

Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 26 april 2022

van 17 maart tm 19 mei verbleven , liggen heel goed alleen prijs qualiteit te duur veel achterstallig onderhoud stoelen in de eetzaal kun je niet meer maken voor een 4 sterren hotel fohn stuk slaapkamer tafelblad op terras lag los erop zodat het tafelblad op mijn vrouw haar scheenbenen en enkel terecht is gekomen en er niet eens gevraagd was of ze iets konden doen voor haar haar vond ik toch wel beetje schandalig

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 12 november 2021 via mobiele applicatie

Prachtig gebouw, kort bij Brugge en afrit autostrade. Receptie was prima.
De drie is vooral omdat onze badkamer aan een opfrissingsbeurt toe was.
We hadden het driegangenmenu en hebben de crème brûlée moeten terug sturen wegens verbrandde smaak.
Bedden waren oké.

Kamertip: We zouden aanraden om s avonds in Brugge zelf te eten om de avond sfeer te proeven ipv in resto hotel
Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2021

Zelden zo'n chaotische bediening gezien: wijnkaart 2x moeten vragen(30' minuten moeten wachten), verkeerde wijnkeuze gebracht(was niet alleen aan onze tafel), geen logische volgorde in het bedienen van de tafels, regelmatig verkeerde bestelling aan de tafels gebracht.... Samengevat: vriendelijke maar onprofessionele bediening.
Het eten was goed zonder meer.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 22 februari 2021

Top bediening tijdens deze Corona tijden!
Alles was perfect en je kan altijd wel iets vinden wat beter kan maar dit hotel verdient de beste beoordeling omdat ze er alles aan doen om iedere gast zich thuis te laten voelen. Het diner op de kamer was super lekker en inventief!
Extra dank aan Nadine die ons een super mooie kamer heeft gegeven!

Datum van verblijf: februari 2021