“Ideaal voor lunch!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
4 december 2019 beoordeeld

Ideaal voor snelle lunch. Broodjes en verse soepen. Wel weinig zitgelegenheid. Ook meeneem mogelijk!

Datum van bezoek: november 2019

21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen vlak naast het belfort in de Hallestraat vindt men deze leuke soepbar met een klein terrasje.
Het kan er druk zijn en vaak moet je even wachten , doch de afgeleverde gerechten, in ons geval prei- en tomatensoep,
zijn dit wachten wel waard.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juli 2019 beoordeeld

Veel keuze, lekker vers gemaakt. Met kaas encrutons en een bakje aardbeitjes voor erna. Je kan er brood bij bestellen, heb ik niet gedaan, je krijgt een grote kom soep. Heb er lekker geluncht.

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke sfeer, we kregen bij de soep en lekkere panni. Hele vriendelijke bediening.
Echt een Aanrader!!

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De soep is erg lekker. Panini wat bij de lunch deal zit is ook goed. Houd er wel rekening mee dat het hier extreem druk kan zijn. Lange wachtrij en het duurt even voordat je het eten krijgt.
De soep is het wachten wel waard.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Soup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Soup geweest? Deel je ervaringen!