“Lekkere soep”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De soep is erg lekker. Panini wat bij de lunch deal zit is ook goed. Houd er wel rekening mee dat het hier extreem druk kan zijn. Lange wachtrij en het duurt even voordat je het eten krijgt.
De soep is het wachten wel waard.

Datum van bezoek: mei 2019

15 april 2019 beoordeeld

We kwamen hier op een koude zaterdagmiddag opwarmen met de kinderen. We bestelden 2 lunchmenu's en een los soepje voor de kindjes. Zo'n soepje is op zich al een volwaardige maaltijd met croutons, kaas, brood en boter en een appel. Bij de menu krijg je hier nog een halve panini naar keuze bij. Groentesoep was erg lekker afgekruid en het restje tomatensoep dat ik van de kleinste verder mocht opeten smaakte ook goed. Spijtig dat er zo weinig plaats is in deze zaak, anders zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten deze namiddag. Wij hadden de dag menu van 10,50€. Deze bevat; croutons, kaas, lekkere wortelsoep, een halve panini, brood, boter en een klein schaaltjze vers fruit. Dit was de 2de maal dat wij hier kwamen en wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten hier in de rij staan voor een tafeltje tijdens de lunch op zaterdag, maar het was het waard! De kleine ruimte staat vol tafeltjes, je kunt je nauwelijks bewegen zonder je buurman per ongeluk te raken, maar het eten is het allemaal waard. De knolselderijsoep is de beste die ik ooit heb gehad en de panini’s zijn ook prima. Hoogtepunt is wel de soep, in mijn beleving. Het is ook heel redelijk geprijsd. Kortom, doen!

Datum van bezoek: januari 2019
28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plek voor een snelle, lekkere, verse en gezonde lunch. Vriendelijke uitbaters. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Soup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Soup geweest? Deel je ervaringen!