“Overvol en overheerlijk!”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten hier in de rij staan voor een tafeltje tijdens de lunch op zaterdag, maar het was het waard! De kleine ruimte staat vol tafeltjes, je kunt je nauwelijks bewegen zonder je buurman per ongeluk te raken, maar het eten is het allemaal waard. De knolselderijsoep is de beste die ik ooit heb gehad en de panini’s zijn ook prima. Hoogtepunt is wel de soep, in mijn beleving. Het is ook heel redelijk geprijsd. Kortom, doen!

Datum van bezoek: januari 2019

28 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideale plek voor een snelle, lekkere, verse en gezonde lunch. Vriendelijke uitbaters. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: oktober 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk soepje en halve panini gegeten. Leuk terras. Prima om even snel goed te lunchen. Vers fruit erbij om het af te maken. Prima!

Datum van bezoek: augustus 2018
19 mei 2018 beoordeeld

Soup viel op omdat er ongecompliceerd, betaalbaar en lekker eten wordt gemaakt. Soep en panini zijn hier standaard, maar wel bijzonder lekker! Het personeel is vriendelijk en je kunt hier fijn buiten zitten, vlakbij de Markt, maar heerlijk rustig en toch in het zonnetje.

Datum van bezoek: mei 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het dure Brugge een verademing om ergens een betaalbare en gezonde hap te scoren. Super leuke dame geeft je het gevoel of je moeder je een bak soep voorschotelt.

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die Soup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Soup geweest? Deel je ervaringen!