“Lekker gegeten! ”

Keukens: Belgisch
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk soepje en halve panini gegeten. Leuk terras. Prima om even snel goed te lunchen. Vers fruit erbij om het af te maken. Prima!

Datum van bezoek: augustus 2018

19 mei 2018 beoordeeld

Soup viel op omdat er ongecompliceerd, betaalbaar en lekker eten wordt gemaakt. Soep en panini zijn hier standaard, maar wel bijzonder lekker! Het personeel is vriendelijk en je kunt hier fijn buiten zitten, vlakbij de Markt, maar heerlijk rustig en toch in het zonnetje.

Datum van bezoek: mei 2018
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het dure Brugge een verademing om ergens een betaalbare en gezonde hap te scoren. Super leuke dame geeft je het gevoel of je moeder je een bak soep voorschotelt.

Datum van bezoek: maart 2017
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via tripadvisor. Heel vriendelijk onthaald. Keuze genoeg. Wel wat klein maar toch gezellig ingericht. Prijzen vallen reuze mee. Panini was super lekker en de soep in overmaat. Toch een aanrader voor eens iets alternatiefs.

Datum van bezoek: februari 2018
28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen binnen in dit schattig eettentje. Helaas was het weer buiten niet super waardoor we binnen moesten zitten, dit is vrij knus. Maar we hebben ons binnen heerlijk vermaakt met een combi Tomatensoep en een halve panini. Daarnaast nog eens super vriendelijke medewerkers.
Volgende keer als we weer in Brugge komen, staat Soup op ons lijstje!!

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Soup bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Soup geweest? Deel je ervaringen!