“Knus, klein tentje!”

Prijsklasse: € 4 - € 14
Keukens: Amerikaans, Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: St-anna
Beschrijving: Sanseveria is een hippe hotspot in het historische centrum van Brugge. Wijk af van de toeristische wandelroute en ontdek deze unieke huiskamer voor een vroeg ontbijt, een uitgebreide brunch of een lichte lunch! Het uitgebreide assortiment aan bagels én de wijze waarop ze belegd worden kan je zeker en vast bekoren! Naast bagels serveren wij ook huisgemaakte desserten, quiches & salades. Sanseveria is open van maandag tot en vrijdag, van 8 uur tot 15 uur en op zaterdag tot 17 uur!
27 november 2022 beoordeeld

Lekkere bagels, precies goed, niet teveel, niet te weinig. Gezellig tentje met leuke details. De moeite waard om nog eens terug te komen.

Datum van bezoek: november 2022
Sanseveria, Eigenaar van Sanseveria Bagelsalon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2022

Helemaal fijn dit te lezen!

20 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute topervaring net buiten het commerciele centrum. Een klein, knus en gezellig tentje met heerlijke en betaalbare gerechten. Je voelt je direct thuis. Hardwerkende, vriendelijke en gedreven personeel.

Datum van bezoek: november 2022

Thanks! Great!

5 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanochtend hebben mijn man en ik bij Sanseveria ontbeten.
Het aanbod is prima, de koffie en de granola en de vruchtensappen goed en er zijn mogelijkheden plantaardige melk en yoghurt vervangers te kiezen.
Het was wel jammer dat de ontvluchting zo slecht was dat we gedurende de hele maaltijd in zware spek-walmen zaten.

Datum van bezoek: september 2022
Bert V, Eigenaar van Sanseveria Bagelsalon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2022

Dag Caroline!

Bedankt voor de 3 op 5.
Dit nemen we mee en zijn 'tevreden' met de beoordeling.

Vriendelijke groeten,

Bert

3 september 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschrikkelijk slechte behandeling, voor 2 x yoghurt en thee € 27,00!!!!! En dan als commentaar; je bent in Brugge. Zonde pure afzetterij. Heel slecht.

Datum van bezoek: september 2022
Bert V, Eigenaar van Sanseveria Bagelsalon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2022

De vraag die ik, als zaakvoerder, mij stel is wanneer iets 'slecht' is als je twee keer 's morgens bij ons ontbijt.
Zoals verwacht behoor je tot de categorie die graag even openbaar zijn gal uit spugt, in de hoop zich nadien toch een stukje beter te voelen..

Je bent gestart met de verwelkoming: 'wij hebben gisteren bij uw collega een hee-eerlijke bagel gegeten met een yoghurt; vandaag willen wij hetzelfde maar zonder bagel.'
Vervolgens toon ik u de groottes van onze bowls.
(Tijdens uw eerste bezoek had u namelijk een kleine bowl gegeten, vandaag vraagt u met uw echtgenote resoluut twee grote bowls.)
Je wenst alleen yoghurt zeg je waarna jouw echtgenote zegt: 'Ja, joh, je wil hier toch wel fruit bij?' 'Ja, zéker!' Dus ik herhaal: '2 bowls, met 2 Earl Grey thees, de bowls beide zonder de muesli.'
Jullie bevestigen: 'ja, graag'

En zo geschiedde het. Ik maak u de bowls en verzorg ze zoals wij dat voor iedereen doen.
Ik loop even langs en jullie knikken positief wanneer ik vraag of alles in orde is en smaakt.

We rekenen af en dan maakt zowel jij als jouw echtgenoot de opmerking: 'Vind je dit nu zelf niet veel?'
Waarop ik zeg: 'Euh, dat is de prijs waarvoor u juist at, u vroeg bowls zonder muesli, dus u krijgt ze zonder muesli. De muesli kan u zeker apart krijgen of vervangen door iets anders. Dit deden jullie niet.

De -al eerder gevoelde- grimmige sfeer bereikt een hoogtepunt wanneer jouw echtgenote verbouwereerd de vraag nogmaals stelt. Fier als een gieter kondig ik aan dat, wanneer jullie dit nog niet wisten, dat je in het prachtige Brugge aan het ontbijten bent. Hier zijn de prijzen gelieerd aan de kwaliteit, setting en locatie.

Jullie verlaten de zaak en ik besluit: 'je begrijpt niets van de laatste 3 fundamenten van deze onderneming. Jullie hebben het lef dit op een lelijke manier te uiten, waarbij je je keert tegen de ondernemer en gaat verder met de frustratie. Frustratie na frustratie zal dit lijden tot een minder fraai bestaan. Hopelijk zijn jullie nog wél tevreden met elkaar..

Bedankt, bedankt, bedankt voor deze fraaie review. Altijd 1tje op een paar duizend die er zo heerlijk uitspringt als jij. Eigenlijk zijn jullie te bewonderen.. en tegelijk zo hard zielig.

Wij gaan voluit verder met de vele lof aan ons adres en voor iedereen die dit leest: de prijs voor 2 thees & 2 muesli bowls (met of zonder muesli) blijft 27 euro. ;-)

Bert,
Trotse zaakvoerder

31 augustus 2022 beoordeeld

Heel leuke plaats voor ontbijt/lunch. Lekkere bagels en een super gastheer. Deze bagelsalon 5,5 jaar geleden toevallig ontdekt en vorig weekend bij een verblijf in Brugge opnieuw langs geweest. Volgende keer dat ik in Brugge kom, reserveer ik hier zeker ev vast terug mijn plaatsje 😃. Doe zo verder!

Datum van bezoek: augustus 2022

Bedankt, altijd een fijne babbel!

Reizigers die Sanseveria Bagelsalon bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sanseveria Bagelsalon geweest? Deel je ervaringen!