“Geweldig!”

Bestel online
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Bakkerijen in Brugge
Keukens: Amerikaans, Belgisch, Frans
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
Beschrijving: Sanseveria is een hippe hotspot in het historische centrum van Brugge. Wijk af van de toeristische wandelroute en ontdek deze unieke huiskamer voor een vroeg ontbijt, een uitgebreide brunch of een lichte lunch! Het uitgebreide assortiment aan bagels én de wijze waarop ze belegd worden kan je zeker en vast bekoren! Naast bagels serveren wij ook huisgemaakte desserten, quiches & salades. Sanseveria is open van maandag tot en vrijdag, van 8 uur tot 15 uur en op zaterdag tot 17 uur!
16 maart 2020 beoordeeld

Heel vlotte bediening. Super vriendelijk personeel. Super lekker eten. Ondanks de drukte, konden wij op ons gemak ontbijten. Wij komen zeker terug!

12 maart 2020 beoordeeld

warm en gezellig en met n hart vr de Bruggeling! Goede productkwaliteit. Het kan er wel erg druk zijn, wat jammer is

10 maart 2020 beoordeeld

We kwamen iets voor de gereserveerde tijd aan in het bagelsalon en het was er heel erg druk. Helaas moesten we nog even buiten wachten. Zodra er plaats was, werd onze tafel heel snel klaargemaakt en konden we plaats nemen. Eenmaal we aan onze tafel zaten, was er van de drukte eigenlijk nog weinig te zien. Alles verliep heel vlot. De bediening was vriendelijk, spontaan en professioneel. Een heel aangenaam bezoek. We komen zeker nog terug, want ik wil graag eens alle bagels hebben uitgeprobeerd. Heel originele smaaksamenstellingen. top!

Datum van bezoek: maart 2020
sanseveriab, Eigenaar van Sanseveria Bagelsalon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2020

Bedankt! Leuk dit te lezen.

8 maart 2020 beoordeeld

Heerlijke bagels! Tip: reserveer online, het is namelijk een klein pandje en erg geliefd. Huisgemaakte ice tea is ook aanrader.

Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
BertSanseveria, Eigenaar van Sanseveria Bagelsalon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Bedankt Amber!

8 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Knus en gezellige plek voor ontbijt en of lunch. Reserveren is gewenst of je wacht (buiten), totdat je aan tafel mag. Gastvrijheid en eten is van een uitstekend niveau. Absoluut een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

Bedankt Wesley! Leuk dit te lezen!

Reizigers die Sanseveria Bagelsalon bekeken, bekeken ook

Brugge, West-Vlaanderen

In Sanseveria Bagelsalon geweest? Deel je ervaringen!