Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi maar gedateerd hotel voor wat betreft de inrichting. Minpunten: Niet alles was even schoon, kapotte badkamertegels, beschimmeld systeemplafondplaten. Pluspunten: goed bed, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet en mooi pand. Tip: reserveer een kamer aan achterzijde ivm drukte vrachtwagens v a. 06.00 uur...

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

Dit kleine hotel en restaurant zijn uitstekend de verzorging en service uitmuntend, zeer zeker aan te raden. Het hotel ligt nabij het centrum van Brugge wat te voet te doen is.
Wij hebben hier een fantastisch verblijf gehad waarvoor dank.

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 15 november 2016

Hartelijk ontvangen en een prima korte uitleg over Brugge. Auto nabij in een parkeergarage gezet ( 8,70/dag). Prima kamer met alle voorzieningen die je mag verwachten, en 'smorgens een heerlijk ontbijt

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, midden in het centrum. Vriendelijk ontvangst, fantastische kamer, prachtig uitzicht op de Katelijnestraat waar men onder andere met paard en koets voorbij rijden. Het ontbijt is uitgebreid en je kunt zelf je eigen eitje koken, altijd een warm eitje! Douche was super, een goed bad, goede verlichting in de badkamer, bedden top. Alles klopte! Hier moet je absoluut boeken als je een bezoek aan Brugge brengt!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 april 2015

Na een paar jaar weer terug in Brugge en wéér in Loreto. Een allerhartelijkst welkom door eigenaar en toeval of niet we hadden dezelfde kamer. Heerlijk geslapen, prima ontbijt en gewoon een leuke sfeer. Goede internet verbinding. Centraal dus alles goed te belopen, weer wat nieuwe dingen ontdekt. We komen terug!

Datum van verblijf: april 2015