“museumbezoek.”

Choco-Story: The Chocolate Museum in Bruges
Geclassificeerd als nr. 32 van 153 dingen om te doen in Brugge
Attractiegegevens
17 november 2017 beoordeeld

leuk om het verhaal van de chocolade te zien, je kijkt er gelijk anders tegen aan. is leerzaam voor kinderen en de uitleg bij het maken van chocolade is ook goed.

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum laat ook historie zien van waar de cacaobonen vandaan komt. Beetje saai.
Demonstratie incl proeven van chocolade is wel informatief en goed om te zien

16 oktober 2017 beoordeeld

Gaat eigenlijkover de cacaoboon, en de geschiedenis ervan
Viel tegen veel lezen , en weinig actief
Demonstratie maken van een bon bon erg massa product achtig ipv ambachtelijk

12 oktober 2017 beoordeeld

Wij hebben een workshop pralines maken gevolgd met aansluitend een bezoek aan het museum. Ik zou eerder eerst het museumbezoek doen en erna de workshop, maar het was nu zo.
De workshop was zeer leuk, je hebt wel slechts 1 soort vulling, dus geen keuze. en het is enkel melk en donkere chocolade. er is geen witte chocolade beschikbaar. wat een paar van onze groep wat ontgoochelde. Voor de rest kregen we zeker voldoende uitleg en de pralines die gemaakt hadden waren zeer lekker en mochten we meenemen naar huis.
Het museum zelf is wat ouderwets, klein en muffig. maar het verhaal is zeer interessant.
ik zou het museum op zich niet aanraden, maar de combinatie met de workshop zeker wel.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het museum was leuk om door te lopen. Niet heel groot. Leuk voor kinderen. Goede uitleg. Niet bijzonder.

Reizigers die Choco-Story - The Chocolate Museum bekeken, bekeken ook

In Choco-Story - The Chocolate Museum geweest? Deel je ervaringen!