Gezin uit N
Oldenzaal, Nederland

Zeer aangename appartementen in het centrum van Brugge

Beoordeling van Bonobo Apartments
5,0 van 5 bollen5 jun 2022 beoordeeld
Het verblijf in de appartementen van Bonobo is altijd bijzonder plezierig. De zeer persoonlijke benadering van eigenaren tezamen met de perfecte ligging, maken het tot een echte aanrader als uitvalsbasis voor het ontdekken van Brugge.

Ruime appartementen, lift, parkeergelegenheid (incl. oplaadpunten), goede uitrusting en prima bedden.
Datum van verblijf: juni 2022
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist

Super, super, super.
Super warm onthaal,
Super appartementen (corona safe),
Super locatie.

We herontdekten vanuit onze centrale ligging wat voor een kunstschatten we in eigen land hebben.

Kamers met uitzicht op site St-Jan en de kathedraal, lekkere restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 10 februari 2019 via mobiele applicatie

Leuk klein appartementje, perfecte ligging, alles aanwezig voor een paar mooie dagen in het zalige Brugge!Parking is een pluspunt!Vriendelijke ontvangst!Om de hoek een Italiaanse afhaal pastastbar.Ideaal als je niet op restaurant wil en geen zin hebt om te koken. Maar zelf koken lijkt me ook geen probleem.Echt een aanrader met een schappelijke prijs!

Datum van verblijf: februari 2019
bonobobrugge, Owner van Bonobo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2019

Bedankt!
Magda en Hans

Beoordeeld op 22 december 2017

-magnifieke ligging
-super vriendelijke uitbaters
-kamers hebben een kitchenette (voorzien van alle faciliteiten), ruime zithoek en zijn heel proper en goed onderhouden.
-eigen (afgesloten) parking
-het feit dat er geen ontbijt geserveerd wordt stelt geen enkel probleem: als je geen zin hebt om zelf een ontbijt samen te stellen, kan je altijd terecht bij verschillende tea rooms op wandelafstand
-er is de ganse dag (gratis) koffie beschikbaar aan de receptie

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 januari 2016

heel rustig kindvriendelijk hotel , de uitbaters zijn heel behulpzame vriendelijke mensen
het hotel ligt heel rustig maar toch op wandelafstand van alles
de kamer van ons was een studio waar je zelf eten kon bereiden heel ruim met 2 slaapkamers keuken eetplaats en salon grote badkamer
wij hadden voldoende ruimte voor een gezin met 6 kindjes

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel. Ruime kamer zeer vriendelijke en attente eigenaar.
Netjes, eigen afgesloten parkeerterrein, leuke tuin geschikt om wat te eten en te drinken.
Hotel ligt werkelijk centraal in alles wat Brugge te bieden heeft.
Echt alles is lopend te doen.
Dus gaat u een bezoek brengen aan Brugge zou ik zeker dit hotel overwegen.

Datum van verblijf: oktober 2015