Beoordeeld op 22 december 2017

-magnifieke ligging
-super vriendelijke uitbaters
-kamers hebben een kitchenette (voorzien van alle faciliteiten), ruime zithoek en zijn heel proper en goed onderhouden.
-eigen (afgesloten) parking
-het feit dat er geen ontbijt geserveerd wordt stelt geen enkel probleem: als je geen zin hebt om zelf een ontbijt samen te stellen, kan je altijd terecht bij verschillende tea rooms op wandelafstand
-er is de ganse dag (gratis) koffie beschikbaar aan de receptie

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 januari 2016

heel rustig kindvriendelijk hotel , de uitbaters zijn heel behulpzame vriendelijke mensen
het hotel ligt heel rustig maar toch op wandelafstand van alles
de kamer van ons was een studio waar je zelf eten kon bereiden heel ruim met 2 slaapkamers keuken eetplaats en salon grote badkamer
wij hadden voldoende ruimte voor een gezin met 6 kindjes

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 21 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goed hotel. Ruime kamer zeer vriendelijke en attente eigenaar.
Netjes, eigen afgesloten parkeerterrein, leuke tuin geschikt om wat te eten en te drinken.
Hotel ligt werkelijk centraal in alles wat Brugge te bieden heeft.
Echt alles is lopend te doen.
Dus gaat u een bezoek brengen aan Brugge zou ik zeker dit hotel overwegen.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 15 maart 2015

Bonobo Brugge is inderdaad een wat "APART" hotel. De formule is self catering en dit wil zeggen dat er in het hotel geen restaurant is, dat jezelf voor je ontbijt zorgt. Hoewel, de koffie in de ontvangstruimte is gratis en nog lekker ook. Het onthaal bij aankomst is warm en vriendelijk en meteen word je "op gang gezet".
De kamers zijn uiterst goed verzorgd en proper en bestaan uit een slaapkamer (zeer goede boxspring bedden) met badkamer (alles voor handen). Daarnaast beschik je over een zitkamer met flatscreen TV en een keukenhoek. De keuken heeft een goede basisuitrusting zoals micro golf oven, koffiezet, broodrooster maar ook zout, olijfolie, schoteldoek, keukenhandoek...zijn voor handen.
Bij Bonobo zit het in fijne details; waaronder een performant WIFI. Dit alles krijgt nog een belangrijke meerwaarde door de contacten met de gastheer en -vrouw. Wij hebben zeer goede tips gekregen voor restaurants in de buurt....
Kers op de taart is dat BONOBO in het centrum van de stad ligt; achter de St. Janhospitaalsite en op 2 minuten lopen van de St. Salvatorkathedraal en...er is parking voor handen: je loopt amper 10 meter met je valies. Je moet in BONOBO gelogeerd hebben om te weten waarom dit fijne hotel BONOBO heet. Voor mij is BONOBO het minstens 2 sterren meer waard!

Kamertip: Kamers staan in functie van het aantal personen, een kamer voor meer dan 2 is best mogelijk
Datum van verblijf: maart 2015
Beoordeeld op 28 november 2014

Mijn review is niets meer dan een samenvatting van alle andere reviews, die uitstekend weergeven. Eigen parkeerplek (ook na uitchecken konden we hele dag blijven staan), snelle persoonlijk check-in en check-out, warme handdruk, zeer schone kamer, zeer goed matras, goede douche/bad etcetc! Kortom zonder enige twijfel aan te bevelen.

Datum van verblijf: november 2014